  • 1. Data: 2003-01-04 20:08:14
    Temat: problem
    Od: "Pawel Z." <a...@i...pl>

    Witam

    Oddałem do naprawy monitor w miejscu jego zakupu czyli na rękojmię (sprzęt
    już raz był
    w serwisie i sprzedawca utrzymuje że przyjął mi go w ramach gwarancji ,na
    potwierdzeniu przyjęcia
    nie jest napisane ani że towar jest przyjęty na gwarancji ani rękojmii
    poprostu towar przyjęty do reklamacji)
    Oddanie towaru miało miejsce ponad miesiąc temu. W tym czasie sprzedawca
    miał wyznaczony termin zwrotu
    monitora ,z którego się nie wywiązał. Sprzedawca zlecił serwisowi do którego
    wysłał monitor aby przeprowadził
    dodatkowo ekspertyzę bez uzgodnienia jej ze mną. Monitor wrócił z serwisu do
    sklepu ,serwis wykonał drobne regulacje a ekspertyza wykazała że monitor
    jest sprawny i jakość obrazu mieści się w normie (reklamowałem go ze
    względu na jakość obrazu) Teraz sprzedawca żąda ode mnie zapłaty za
    ekspertyzę. Czy muszę za nią płacić
    i czy wogóle muszę odebrać ten monitor skoro sprzedawca nie dotrzymał
    żadnych terminów związanych z rękojmią i ustalonych miedzy nim a mną?

    Pozdrawiam Paweł