  • 11. Data: 2012-08-23 17:04:29
    Temat: Re: Oszustwo i zwrot osiagnietych korzysci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:k0i44f$nh7$1@inews.gazeta.pl...

    > I dlatego właśnie wyłącznie banki mają prawo jak to jest formułowane ze
    > można
    > "obciążać przyjęte depozyty ryzykiem". Bo w ich wypadku istnieją
    > instytucje i procedury pozwalające to ryzyko kontrolować.

    Sposób działania AG był raczej powszechnie znany, zatem należało to
    "zaorać" na starcie, albo nie czepiać się teraz. Natomiast co innego jest
    strona merytoryczna. Zakaz dotyczy bezpośredniego obciążanie ryzykiem. Tak
    więc ogólnie rzecz ujmując nie masz racji. Jak ktoś kupuje akcje spółki
    notowanej na giełdzie, to ponosi ryzyko zmiany ich wartości, a przecież nie
    jest to działaność parabankowa. Podobnych sytuacji spokojne jeszcze można
    sporo wymyślić.