  • 1. Data: 2002-01-04 08:44:52
    Temat: Opłata za tv kablową
    Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl>

    Jak jest w przepisach, jeżeli chodzi o opłaty. Miejscowa placówka tv
    kablowej - UPC - wystawiła rachunek za korzystanie z programów w dn.
    18-12-2001 za 1 miesiąc - od 6-12-2001 do 6-01-2002 i żąda zapłaty do dnia
    21-12-2001r. Na moje zdziwienie, że 21-12 będzie dopiero połowa okresu
    korzystania z tv odpowiedzieli, że zawsze w dn. 21 każdego miesiąca
    rozliczają się. Ja na to, że może się zdarzyć, że po 21-12 będzie przerwa w
    dostawie, awaria,...itd , że usługa nie wykonana, że nie mam zamiaru
    udzielać im bezpłatnego kredytu, a oni, że nic na to nie poradzą i
    wszystkim, niezależnie od daty wystawienia rachunku i okresu opłacanego
    podają termin zapłaty do 21-go.
    Jakich używać argumentów i co zrobić, jeśli wyłączą sygnał ( monopolista ) ?

    Majka

  • 2. Data: 2002-01-04 23:13:41
    Temat: Odp: Opłata za tv kablową
    Od: "Mietek P." <m...@w...home.pl>

    ?

    > Majka

    Raczej nie wylacza, warto walczyc nawet o kilka zlotych bo to walka o
    zasade. Nie wylacza bo beda liczyc, ze za wyjatkiem tych kilku zlotych
    nastepne oplaty beda wplywaly.
    M.

  • 3. Data: 2002-01-05 15:26:55
    Temat: Re: Opłata za tv kablową
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Większość abonamentów opłacana jest z góry. Przeczytaj dokładnie regulamin i
    umowę abonencką. Jeżeli jest tak w w/w dokumentach a Ty zaakceptowałeś
    regulamin i podpisałeś umowę to sorry.

  • 4. Data: 2002-01-07 10:21:41
    Od: "marlid" <m...@p...com>

    >Większość abonamentów opłacana jest z góry. Przeczytaj dokładnie regulamin i
    >umowę abonencką. Jeżeli jest tak w w/w dokumentach a Ty zaakceptowałeś
    >regulamin i podpisałeś umowę to sorry.

    Dokladnie tak, jak napisał przepiśca.

    jeżeli zaakceptowałaś warunki umowy i regulaminu, to płać i płacz. Jeżeli to
    ci nie odpowaida, to możesz jedynie wypowiedziec umowę. inna będzie sytuacja,
    jeżeli do tej pory, ani z regulaminu, ani z umowy nie wynikało ,ze tak masz
    płacić. tedy nie musisz zgodzic się na warunki stawiane przez operatora.
    jednak możesz liczyc sie w wypowiedzeniem umowey przez niego, chyba, że umowa
    była terminowa, a on chce w trakcie żmienic zasady. W takiej sytauacji raczejn
    nie ma prawa na zmiane .

    pzdr

    marek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

  • 5. Data: 2002-01-07 12:17:50
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Majka
    >
    >Rzeczywiście z wyłączaniem to oni się nie śpieszą. Kiedyś płaciłam im bardzo
    nieregularnie (raz na 3 miesiące - trochę w przód, ale głównie zasypywałam doły)
    Wnerwiało mnie ręczne wypełnianie przekazów i każdorazowa opłata na poczcie,
    czy w banku. I wyglądało to tak : na kolejnych fakturach przychodziło,że im za-
    legam, więc z trzecią zaległą przysłali z centrali list, w którym zachęcali
    mnie do uzupełnienia wpłat, nieśmiało nadmieniając, że jeśli już nie jestem
    zainteresowana, to oni niestety mnie odłączą, ale żebym jeszcze to przemyślała.
    List od UPC był po prostu fantastyczny.Oczywiście mam go na pamiątkę. Zawiera
    taki ładunek szacunku dla klienta (winnego przecież),że aż mnie wzruszył. To
    nie żarty, autentycznie. Tak chciałabym być traktowana zawsze i wciąż przez
    wszelkich usługodawców.Na pewno jest to standard europejski. Oczywiście w POK
    jest już znacznie marniej i czasem ktoś nadgorliwy może Cię rozłączyć, ale chy-
    ba musi mieć bezpośrednie wytyczne z centrali. Tak rzecz się miała chyba 3 lata
    temu. Jeśli z płatnościami w Polsce się pogorszyło, to może teraz są bardziej
    bezwzględni. Generalnie każda telewizja kablowa szybko staje się monopolistą
    na terenie, który obejmie, bo zmiana operatora w całych dzielnicach nie przebie-
    ga tak szybko. IMO UPC mimo,że najdroższy, to chyba jednak najlepszy operator.
    Jestem z nimi już 8 rok.
    Pozdrawiam,
    Beata