eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłata za tv kablową › Re: Opłata za tv kablową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opłata za tv kablową
    Date: 7 Jan 2002 13:17:50 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 38
    Message-ID: <4...@n...onet.pl>
    References: <a13q2p$57d$1@h1.uw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1010405870 13380 192.168.240.245 (7 Jan 2002 12:17:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Jan 2002 12:17:50 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 192.168.71.8, 213.180.130.23
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows 95)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:79853
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jak jest w przepisach, jeżeli chodzi o opłaty. Miejscowa placówka tv
    > kablowej - UPC - wystawiła rachunek za korzystanie z programów w dn.
    > 18-12-2001 za 1 miesiąc - od 6-12-2001 do 6-01-2002 i żąda zapłaty do dnia
    > 21-12-2001r. Na moje zdziwienie, że 21-12 będzie dopiero połowa okresu
    > korzystania z tv odpowiedzieli, że zawsze w dn. 21 każdego miesiąca
    > rozliczają się. Ja na to, że może się zdarzyć, że po 21-12 będzie przerwa w
    > dostawie, awaria,...itd , że usługa nie wykonana, że nie mam zamiaru
    > udzielać im bezpłatnego kredytu, a oni, że nic na to nie poradzą i
    > wszystkim, niezależnie od daty wystawienia rachunku i okresu opłacanego
    > podają termin zapłaty do 21-go.
    > Jakich używać argumentów i co zrobić, jeśli wyłączą sygnał ( monopolista ) ?
    >
    > Majka
    >
    >Rzeczywiście z wyłączaniem to oni się nie śpieszą. Kiedyś płaciłam im bardzo
    nieregularnie (raz na 3 miesiące - trochę w przód, ale głównie zasypywałam doły)
    Wnerwiało mnie ręczne wypełnianie przekazów i każdorazowa opłata na poczcie,
    czy w banku. I wyglądało to tak : na kolejnych fakturach przychodziło,że im za-
    legam, więc z trzecią zaległą przysłali z centrali list, w którym zachęcali
    mnie do uzupełnienia wpłat, nieśmiało nadmieniając, że jeśli już nie jestem
    zainteresowana, to oni niestety mnie odłączą, ale żebym jeszcze to przemyślała.
    List od UPC był po prostu fantastyczny.Oczywiście mam go na pamiątkę. Zawiera
    taki ładunek szacunku dla klienta (winnego przecież),że aż mnie wzruszył. To
    nie żarty, autentycznie. Tak chciałabym być traktowana zawsze i wciąż przez
    wszelkich usługodawców.Na pewno jest to standard europejski. Oczywiście w POK
    jest już znacznie marniej i czasem ktoś nadgorliwy może Cię rozłączyć, ale chy-
    ba musi mieć bezpośrednie wytyczne z centrali. Tak rzecz się miała chyba 3 lata
    temu. Jeśli z płatnościami w Polsce się pogorszyło, to może teraz są bardziej
    bezwzględni. Generalnie każda telewizja kablowa szybko staje się monopolistą
    na terenie, który obejmie, bo zmiana operatora w całych dzielnicach nie przebie-
    ga tak szybko. IMO UPC mimo,że najdroższy, to chyba jednak najlepszy operator.
    Jestem z nimi już 8 rok.
    Pozdrawiam,
    Beata


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1