  • 1. Data: 2002-01-04 08:06:00
    Temat: Kurs z prawa jazdy w innym jezyku
    Od: "Ela" <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy w Polsce mozliwe jest przystapienie do egzaminu z prawa jazdy i zdawanie
    go w innym jezyku niz polski. Moze sa specjalne kursy w innych jezykach?

    Pozdrawiam

    Ela

  • 2. Data: 2002-01-04 08:14:18
    Temat: RE: Kurs z prawa jazdy w innym jezyku
    Od: p...@w...pl (Marek Janczur)

  • 3. Data: 2002-01-04 08:26:29
    Od: "Ela" <e...@p...onet.pl>

    Czy za takie uczestnictwo w egzaminie tlumacza przysieglego jest platne i
    jak tak, to ile. Oraz jak to wyglada i czy mozna taak zrobic w kazdym
    osrodku egzaminacyjnym

    Pozdrawiam
    Ela

  • 4. Data: 2002-01-04 08:49:19
    Od: p...@w...pl (Marek Janczur)

> [...]

    > Test był klasyczny, po polsku, ja tłumaczyłem pytania delikwentom
    > obcokrajowym, oni odpowiadali. Na sam kurs nie chodzili.

    Re-cześć,
    To było kilka lat temu, odbywało się w jednym ośrodku szkoleniowym na
    Jagiellońskiej (bodaj nr 55), więc nie wiem, czy można tak robić dalej i czy
    w każdym ośrodku.
    Płatność zgodnie ze stawkami taryfowymi tłumacza przysięgłego oczywiście
    :-)))
    Marek JAnczur

  • 5. Data: 2002-01-07 09:42:50
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Witam,
    >
    > Czy w Polsce mozliwe jest przystapienie do egzaminu z prawa jazdy i
    zdawanie
    > go w innym jezyku niz polski. Moze sa specjalne kursy w innych jezykach?

    Jesli ktos ma prawo jazdy wydane za granica, to moze dostac Polskie prawo
    jazdy tylko po zdaniu testow. Nie trzeba zdawac jazdy.
    To fajny plus.
    Kilku moich znajomych (Polakow!) zrobilo prawo jazdy za granica(latwo i
    tanio) a w Polsce tylko testy...
    :-)

    Pozderawiam.
    Michal.