  • 11. Data: 2006-02-18 14:18:58
    Temat: Re: Oplata manipulacyjna za wystawienie faktury
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    castrol [###j...@w...blumen.pl.###] napisał:

    > No to jeszcze inny kwiatek z tego samego sklepu :D
    > Oprocz tego napisu o ktorym wspominalem na ladzie jest jeszcze cos
    > takiego: "Informujemy, ze zgodnie z obowiazujacymi przepisami, w
    chwili
    > obecnej sprzedazy dokonujemy tylko i wylacznie podmiotom
    gospodarczym
    > posiadajacym NIP"

    Ja kilka razy miałem taki problem. Podaj im cokolwiek. Byle cyfra
    kontrolna w NIP-ie się zgadzała. Najlepiej swój NIP i swoje nazwisko i
    imię poprzedzone "Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna" lub podobnym.

    > Czyli, wg nich, zgodnie z obowiązującymi przepisami (jakimi? nie
    wiem
    > :D) osoba prywatna nie może dokonać zakupu w tym sklepie :D

    To nie jest sklep. gdyby był sklep, to byś spokojnie mógł wniosek o
    ukaranie za wykroczenie napisać - z poprawką na osławione
    postanowienie z Częstochowy.

    > Dodam ze jest to zwykły sklep handlujący częściami elektronicznymi i
    > komputerowymi. SA na drzwiach normalne godziny otwarcia itp. itd.

    A co ma na wywieszce? Napis sklep, czy coś innego? Hurtownie też
    miewają określone na drzwiach godziny otwarcia.

  • 12. Data: 2006-02-18 19:04:58
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > A co ma na wywieszce? Napis sklep, czy coś innego? Hurtownie też
    > miewają określone na drzwiach godziny otwarcia.

    Dobra, wszystkim zainteresowanym podam namiary :D

    http://www.meditronik.com.pl/firma.htm

    a zwlaszcza polecam:

    Sklep:
    ul. Dzika 4
    00-194 Warszawa

    IMO na zadna hurtownie to nie wyglada :)

    Moze wejsc tam kazdy, bez wyjatku, wiec na jakiej podstawie niby mieliby
    odmowic sprzedazy??

    Jacek

  • 13. Data: 2006-02-18 20:49:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > IMO na zadna hurtownie to nie wyglada :)
    > Moze wejsc tam kazdy, bez wyjatku, wiec na jakiej podstawie niby

    Mowa wyraźnie o sklepie, tak więc odmawiając sprzedaży klientowi
    popełniają wykroczenie.

  • 14. Data: 2006-02-19 06:50:24
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > mieliby
    >
    > Mowa wyraźnie o sklepie, tak więc odmawiając sprzedaży klientowi
    > popełniają wykroczenie.

    A jusci.
    Jutro idę tam na 'zakupy'. A pojutrze sle donos do UKS.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 15. Data: 2006-02-19 08:22:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    SQLwysyn [###s...@s...pl.###] napisał:

    Zawiadomienie złóż na piśmie do prokuratury. I tak prześlą do UKS-u,
    ale prokurator narzuci termin. Inaczej UKS-y - z mojego
    doświadczenia - dziwnie interpretują zawarte w ustawach terminy i
    możesz odpowiedź dostać za rok.

  • 16. Data: 2006-02-19 09:46:43
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > A jusci.
    > Jutro idę tam na 'zakupy'. A pojutrze sle donos do UKS.

    No jesli masz ochote :) tylko nie zapomnij napisac na grupie co i jak :D

    Jacek

  • 17. Data: 2006-02-19 12:53:29
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości

    > No jesli masz ochote :) tylko nie zapomnij napisac na grupie co i jak :D

    A skąd ja mam widzedziec, co bedzie potem. Nie wymagasz chyba bym zwracal
    sie potem do UKS o informacje w sprawie?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 18. Data: 2006-02-19 13:56:29
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > A skąd ja mam widzedziec, co bedzie potem. Nie wymagasz chyba bym zwracal
    > sie potem do UKS o informacje w sprawie?

    Ok, napisze w takim razie jasniej :)

    Rozumiem ze masz zamiar sie udac do tego sklepu i zobaczyc co sie stanie
    i dopiero potem skierowac sprawe do wlasciwych organow :)

    I wlasnie chcialbym, abys z tego "pobytu" w sklepie zdal relacje :)

    Jacek

  • 19. Data: 2006-02-19 19:23:26
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co>

    > Ja kilka razy miałem taki problem. Podaj im cokolwiek. Byle cyfra
    > kontrolna w NIP-ie się zgadzała. Najlepiej swój NIP i swoje nazwisko i
    > imię poprzedzone "Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna" lub podobnym.
    Niekoniecznie będzie to właściwe. Będzie mieć zupełnie inne prawa jako
    nabywca profesjonalny i inne jako konsument.
    Pozdrawiam
    Darek

  • 20. Data: 2006-02-19 19:48:38
    Od: a...@u...net.pl (Michał Margula)

    SQLwysyn napisał(a):

    > Jest bezprawny. Na sklep należy nasłać UKS.

    A czy można pobierać opłatę za wystawienie duplikatu faktury, zwłaszcza
    że klienci nagminnie wyrzucają faktury do śmieci, a później zamują czas
    pracownikowi chcąc duplikaty z ostatniego roku?

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/