  • 1. Data: 2006-02-17 14:10:14
    Temat: podział majątku
    Od: mako1212<m...@w...pl>

    bedąc w związku małżenskim wujek przepisał mi gospodarke w formie darowizny i
    słuzebność majątkowa obecnie jestem po rozwodzie czy moja była żona może
    domagać się aby to wchodziło w podział majątku i czy moze się domagać spłaty za
    to gospodarstwo

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-17 16:51:51
    Temat: Re: podział majątku
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    mako1212 napisał(a):
> [...]
    > domagać się aby to wchodziło w podział majątku i czy moze się domagać spłaty za

    nie może, bo darowizny i spadki wchodzą do majątku odrębnego małżonków,
    więc twoja żona nigdy nie miała do tego prawa