    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Date: Sat, 08 Nov 2003 14:51:24 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl

    Flashi rzecze:
    > No to sobie durniu policz : gornictwo z podatkow i wszelkich oplat

    Zbastuj gościu bo jeszcze raz na mnie bluźniesz to dostaniesz ode mnie po mordzie.

    > odprowadzaja do budzetu ponad 12 MLD zlotych !! i to grubo ponad te 12mld bo
    > w tej kwocie nie sa ujete podatki odprowadzane przez samych gornikow z

    Buacha cha cha cha cha cha cha cha !!!!!!!!!!!
    To Ci się zdrowo rachunki pomyliły. Na dodatek chciałeś powiedzieć, że powinny
    odprowadzić, ale tego nie zrobiły.
    Od 1990 roku górnictwo kosztowało nas kilkadziesiąt miliardów złotych dopłat.
    Za 40 miliardów można by kupić do każdego domu wypasiony komputer za 4 tys. złotych.

    > Jesli buce z rzadu oraz takie jak ty pierdola ze musza dofinansowac firme
    > (ktora daje ponad 12mld zl do budzetu) 3 mld zl z czego okolo 40% idzie i
    > tak na urzednicze prace to kurwa co jest nie tak ?

    Daje!?!?!? To my chyba w innym kraju żyjemy!
    O górnictwie jakiego kraju prawisz !?

    [ciach... bo nie na temat]

    Arek

    --