  • 1. Data: 2005-08-06 20:28:22
    Temat: Ojciec alkoholik, ew. rozwod, problem
    Od: Kamil <k_trycki@[SKASUJ.TO]op.pl>

    Witam,
    Moj problem dotyczy ojca alkoholika, ktory czestokroc w stanie
    nietrzezwym awanturuje sie, grozi smiercia, rzuca przeklenstwami,
    uwlacza i tak dalej. Dawniej wystepowaly akty fizycznej przemocy.
    Zmuszony bylem z mama uciekac na klatke schodowa czy do znajomych,
    obecnie na szczescie konczy sie tylko na slownym maltretowaniu.
    Prosze Was o pomoc, bo po latach mieszania mnie i mamy z blotem
    chcielibysmy wreszcie rozwiazac nasz problem. Ja sam mam 20 lat. Od
    pazdziernika mialem rozpoczac studia dzienne, jednak po ostatnich
    wydarzeniach postanowilem przeniesc sie na zaoczne i poszukac pracy.
    Wlasciwie moglbym opuscic mieszkanie i rozpoczac zycie na wlasna reke,
    tyle ze dlaczego to wlasnie ja mam schodzic bydlakowi z drogi? Co
    gorsza, w domu zostala by mama, ktora bylaby narazona na
    niebezpieczenstwo. Dlatego zaproponowalem jej poszukanie alternatywnego
    dachu nad glowa na czas rozprawy sadowej. Chcielibysmy pozwac ojca o
    znecanie sie moralne i (dawniej) fizyczne nad rodzina, a takze zalozyc
    sprawe rozwodowa. Najlepiej, gdyby go wyeksmitowano. Mieszkamy we
    wlasnosciowym M3, wlascicielami sa rodzice. Eksmisja jest mozliwa? Od
    pewnego czasu kolekcjonuje obciazajacy material dowodowy: moja kartoteka
    lekarska (niestety, popadlem w m.in nerwice), tasmy z dyktafonu, ktory
    podkladam dyskretnie, gdy zaczynaja leciec w moja/mamy strone obelgi,
    paru sasiadow - swiadkow ekscesow ojca i fakt, ze trafil dwa razy do
    izby wytrzezwien. Tylko dwa, bo wczesniej bylismy zastraszeni, dopiero
    ostatnimi czasy zawiadamiamy policje.
    Licze na Wasze dobre rady.. ile czasu orientacyjnie potrwa taka
    rozprawa, jakie prawa nam przysluguja, czy ziszczenie moich marzen
    (usuniecie za przeproszeniem chama z naszych oczu) jest w ogole realne w
    Polsce? Co jeszcze moge/powinienem zrobic, i tak dalej. Za wszelka pomoc
    serdecznie dziekuje.
    Przepraszam moze za chaos i ostre wyrazenia - pisze pod wplywem emocji :(

    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 2. Data: 2005-08-06 20:41:14
    Temat: Re: Ojciec alkoholik, ew. rozwod, problem
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Kamil napisał(a):

    1. gorąco polecam pomoc psychologa
    2. zawiadomienie o przestepstwie z art. 207 kk byloby wielce pomocne
    3. eksmisja jest mozliwa po orzeczeniu rozwodu z winy ojca

    pozdr.

    ms

  • 3. Data: 2005-08-08 19:31:50
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 3. eksmisja jest mozliwa po orzeczeniu rozwodu z winy ojca

    G.... prawda. Jest on współwłaścicielem mieszkania. To on może krnąbrnego
    synalka wygnać z własnego domu.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2005-08-08 19:53:10
    Od: Kamil <k_trycki@[SKASUJ.TO]op.pl>

    Leszek napisał(a):

    > G.... prawda. Jest on współwłaścicielem mieszkania. To on może
    > krnąbrnego synalka wygnać z własnego domu.

    Krnabrnego.. tak, to naprawde mile.

  • 5. Data: 2005-08-11 21:13:55
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Kamil napisał(a):

    > Krnabrnego.. tak, to naprawde mile.

    Kamil i tak jesteś delikatny. Myślę, że opuszczenie mieszkania nie
    byłoby najlepszym rozwiązaniem, natomiast bezwzględnie za każdym razem
    wzywajcie policję i myślę, że należałoby wnieść oskarżenie. To może
    wiele ułatwić.