  • 1. Data: 2005-08-06 18:19:10
    Temat: Poszukiwania
    Od: k...@p...onet.pl (Klub)

    Witaj pl-soc-prawo!

    Czesc
    Znajomy mnie prosil, abym poszukal osoby (namiary), ktora mieszka w
    Wiedniu, jest to sprawa rodzinna
    Tam mieszka od ok. 20 lat juz
    Czy wiecie do jakiej instytucji moge sie zwrocic o takie zapytanie
    Mam tylko imie i nazwisko.
    Moze ktos dysponuje linkami do jakiejs instytucji
    Dziekuje

    --
    Pozdrowienia,
    Klub

  • 2. Data: 2005-08-06 18:57:32
    Temat: Re: Poszukiwania
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    http://www.detektyw.biz/biuro_detektywistyczne/

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-08-06 19:09:22
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Mithos napisał(a):

    > http://www.detektyw.biz/biuro_detektywistyczne/

    o dzien dobry panie rutkowski :P

    dla autora:
    zacząłbym od http://www.wien.at i zapytanie w Urzędzie miasta.
    Byc moze w odpowiedzi dostanie się jakieś cenne wskazówki.

    No chyba ze chodzi o cos co mozna w TV pokazac, to wowczas powyzszy link :d

    pozdr.

    ms

  • 4. Data: 2005-08-07 19:03:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Klub" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    Ja bym sie na Twoim miejscu skontaktowal z Polskim przedstawicielstwem
    dyplomatycznym w Wiedniu. Sami nie pomoga, ale powinni wiedziec, czy, a
    jesli tak to w jaki sposób cos takiego mozna ustalic. Mysle, ze Austria
    ma cos takiego, jak nasze Centralne Biuro Adresowe.

    Wczesniej poszukal bym w sieci ichniejszej ksiazki telefonicznej oraz
    wykazu firm. Wykaz firm kiedys znalazlem na stronie ich magistratu.
    Zreszta wrzucajac nazwisko w google sie tamta strone znajdowalo, jesli
    ktos w Austrii prowadzil dzialalnosc gospodarcza.