  • 1. Data: 2003-05-04 20:47:31
    Temat: Odzyskanie majatku od Skarbu Panstwa
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.
    Opisze krociutko problem, jesli zaistnieje potrzeba, opisze wiecej
    szczegolow.

    Okolo roku 1980 moj dziadek przeniosl sie z "zapadlej wiochy" na Warmii na
    Dolny Slask. Swoj majatek (dom, ziemie) przekazal na rzecz Skarbu Panstwa.

    Czy istnieja sposoby aby on (moj dziadek), lub ja mogl w jakis sposob
    odzyskac te nieruchomosci (chociaz ich stan znaczaco sie pogorszyl)?
    Ewentualnie jakis ekwiwalent?

    --
    Pozdrowienia (Greetings / Grüsse)
    i zapraszam na stronke (and inviting to my homepage / und ich lade zu meiner

    Sasza

    Wszystko pod tym tekstem jest automatyczna reklama, nie zawracaj sobie tym
    glowy.
    (Everything below this text is automatic commercial, don't bother. / Alles,
    was darunter steht, ist eine automatische Werbung, also
    beschäftige dich nicht damit.)

  • 2. Data: 2003-05-05 04:42:25
    Temat: Re: Odzyskanie majatku od Skarbu Panstwa
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Okolo roku 1980 moj dziadek przeniosl sie z "zapadlej wiochy" na Warmii na
    > Dolny Slask. Swoj majatek (dom, ziemie) przekazal na rzecz Skarbu Panstwa.

    jesli je przekazal, to znaczy oddal, a jak oddal sam, to niby z jakiej racji
    mialby on albo ty to odzyskac??

  • 3. Data: 2003-05-05 07:31:52
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Oddal "z wlasnej woli" bo za czasow dawnej swietnosci niemozliwe bylo
    posiadanie wiecej niz 1 majatku (np. 2 mieszkan)
    Sasza