  • 11. Data: 2014-11-27 20:29:45
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy deweloperskiej
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-11-26 19:58, Kris pisze:
    > Tak na marginesie:myślałem że czasy kupowania dziury w ziemi minęły.
    > Przecież teraz można przebierać w gotowych mieszkaniach.

    jak jest atrakcyjna inwestycja to po wybudowaniu najlepsze mieszkania są
    już sprzedane

    mnie nie interesuje byle box mieszkalny tylko atrakcyjne lokum o
    konkretnych parametrach

  • 12. Data: 2014-11-30 15:03:27
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 listopada 2014 20:29:46 UTC+1 użytkownik fifak napisał:
    > jak jest atrakcyjna inwestycja to po wybudowaniu najlepsze mieszkania są
    > już sprzedane

    To może znajdź chętnego na to lokum i jeszcze zarobisz?

  • 13. Data: 2014-11-30 15:26:06
    Od: "pepe" <p...@o...pl>

    KRZYZAK <k...@g...com> typed:

    > To może znajdź chętnego na to lokum i jeszcze zarobisz?

    Po co sie wysilasz *Tumoku*, nie o to pytal fifak

  • 14. Data: 2014-12-01 00:36:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 listopada 2014 20:29:46 UTC+1 użytkownik fifak napisał:

    > jak jest atrakcyjna inwestycja to po wybudowaniu najlepsze mieszkania są
    > już sprzedane

    Jak takie atrakcyjne to sprzedaz bez problemu i nowej dziury w ziemiszukaj.