  • 1. Data: 2017-12-08 18:36:13
    Temat: Odpowiedź urzędu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Głupie niby pytanie.

    Czy odpowiedź urzędu (Kancelaria Prezesa Rady Ministrów konkretnie) musi
    być na temat, czy wolno im odpisać przysłowiowy "pomidor" i to
    wyczerpuje sprawę?

    Zwykła skarga z opisem sytuacji i uzasadnieniem dlaczego zwrucono się z
    tą sprawą do Premier(a), nie postępowanie administracyjne - to siłą
    rzeczy odbywać się będzie przed sądem.

    Shrek

  • 2. Data: 2017-12-08 18:54:12
    Temat: Re: Odpowiedź urzędu
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Wiekszość odpowiedzi urzędów to "pomidory" i co im zrobisz.
    Ty sam piszesz za swoje pieniądze, oni (siedmiogłowa hydra) odpisują za Twoje
    pieniądze, więc kto wygra?

    -----
    > Czy odpowiedź urzędu musi być na temat, czy wolno im odpisać przysłowiowy "pomidor"
    i to wyczerpuje sprawę?

  • 3. Data: 2017-12-08 20:31:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2017 o 18:54, ń pisze:
    > Wiekszość odpowiedzi urzędów to "pomidory" i co im zrobisz.

    Generalnie to w przypadku sprawy administracyjnej dalej do sądu
    administracyjnego, w mojej też tyle, ze do powszechnego. Jakoś w sądy
    obecnie wiary nie pokładam, zwłaszcza, że stroną jest w zasadzie
    ministerstwo, więc defacto w obecnym układzie sędzią będzie strona w
    sprawie. No ale próbować trzeba. Choćby po to, żeby wyczerpać ścieżkę. A
    może przy okazji gdzieś wypłynie i z zero jeden punktu im spadnie.

    Shrek.

  • 4. Data: 2017-12-08 22:11:02
    Temat: Re: [ORT] Odpowiedź urzędu
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > Zwykła skarga z opisem sytuacji i uzasadnieniem dlaczego zwrucono

    Uzasadnienie zapewne zwrócono...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2017-12-09 07:52:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2017 o 22:11, TomN pisze:

    > Uzasadnienie zapewne zwrócono...

    A wcale bo nie. Nie "uzasadnienie zwrócono", a "zwrócono się z
    uzasadnieniem":P

    Shrek