  • 1. Data: 2003-12-18 15:23:17
    Temat: zwolnienie a nadgodziny?
    Od: <a...@w...pl>

    Witam
    Pracowalem na 1/2 etatu ale mialem nadgodziny, tzn pracowalem przez 8 godzin
    z umowa na 1/2... czy w momencie zwalniania bez wypowiedzenia z mojej winy
    pracodawca powinien uregulowac ze mna naleznosc za te przepracowane
    dodatkowe 4 godziny dziennie? jesli tak to ile ma na to czasu, czy
    natychmiast razem z ostatnia wyplata?

    thx
    arrson

  • 2. Data: 2003-12-18 17:14:12
    Temat: Re: zwolnienie a nadgodziny?
    Od: "Kacper" <kacper_grzybowski{usun}@poczta.onet.pl>

    Użytkownik <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracodawca powinien uregulowac ze mna naleznosc za te przepracowane
    > dodatkowe 4 godziny dziennie? jesli tak to ile ma na to czasu, czy

    a miales zgode pracodawcy na prace w nadgodzinach?? Bo jesli sobie tak
    zostawales, to chyba nici z tego.

    Kacper

  • 3. Data: 2003-12-18 18:00:57
    Temat: Odp: zwolnienie a nadgodziny?