  • Data: 2002-10-16 19:46:26
    Temat: Odp: zbrodnia i [_adekwatna_] kara [niestety dlugie]
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik andrzej <a...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@w...pl...
    nastepny prosze, a bylo
    > tak:
    > policja w ustronnym miejsu zatrzymala dwu podejrzanych typkow probujacych
    > wyjechac z blota samochodem podkladajac mu pod kola rozne "zlomy"
    > zatrzymala obu, bo nr silnika sie nie zgadzal (jak sie pozniej okazalo
    blad
    > wydzialu komunikacyjnego)
    > jednak przeszukala okolice i znalazla rozne "inne zlomy" (konkretnie
    druty,
    > przewody, szpule drewniane)
    > sprawa:
    > prokurator:
> [...]

    hmm mogles stawiac sprawe jasno a Ty co ?
    zawile wpadasz od oceny sedziego i jego pracy ,wiec na tak postawione
    pytanie odp. jak to wyglada z ocena , nie spytales o ocene orzeczenia ,czy
    bylo prawidlowo wydane czy dopuszczono sie uchybienia .Mysle ,ze
    wyczerpujaco odpowiedzialam na pierwsze zapytanie . Przeskakujesz z tematu
    na temat moze bys sie zdecydowal w koncu co Ciebie interesuje ocena pracy
    sedziego , ile wydal orzeczen w tym ile wniesiono apelacji , ile sie
    uprawomocnilo itp.
    czy chodzi o dokonane zbrodnie i prawidlowosc wydanego orzeczenia jesli o to
    drugie to pewnie lepiej sie wypowiedza na ten temat zainteresowani prawem
    karnym

    z powazaniem Sandra