  • 1. Data: 2003-06-23 16:08:42
    Temat: wymeldowanie
    Od: "Fickman" <f...@w...pl>

    witam

    moja byla dziewczyna narobila mi dlugow w sieci idea, mam teraz do zaplaty
    ok 1800 zl, mieszkam z rodzicami, czy jak sie wymelduje to komornik nie
    bedzie mial prawa nic im zabrac z mieszkania? czy moge byc nigdzie
    zameldowany?
    z gory dziekuje z odpowiedz
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-06-23 20:21:07
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Całe życie będziesz uciekał? A odsetki rosną. Może rozważyć alternatywne
    rozwiązanie i zapłacić, choćby w ratach.

  • 3. Data: 2003-06-23 20:28:53
    Temat: Odp: wymeldowanie
    Od: "xmarcel" <x...@n...gazeta.pl>

    czy moge byc nigdzie
    > zameldowany?

    tak, mozesz neibyc nigdzie zameldowany.
    co prawda litera prawa mowi inaczej, ale jest to calkiem proste.
    wymeldowujesz sie od rodzicow, niby celem zameldowania gdzie indziej, ale
    tego nigdy nie robisz. faktem jest, ze jak gdzies przebywasz dluzej
    niz...chyba 30 dni, powinienes zameldowac sie czasowo, ale tego nikt nie
    egzekwuje.formalnie jestes bezdomnym, ze wszystkimi tego konsekwencjami.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-06-24 07:00:58
    Od: "Fickman" <f...@w...pl>

    > Całe życie będziesz uciekał? A odsetki rosną. Może rozważyć alternatywne
    > rozwiązanie i zapłacić, choćby w ratach.

    za rok koncze studia i wyjezdzam na staz do Niemiec, tam mnie juz chyba nie
    dopadna, jakos nie moge sie przemuc placic dlugi zaciagniete przez inna
    osobe :(
    a zameldowac spowrotem bede mogl w kazdej chwili gdy zajdzie taka potrzeba

  • 5. Data: 2003-06-24 07:02:02
    Od: "Fickman" <f...@w...pl>

> [...]
    > niz...chyba 30 dni, powinienes zameldowac sie czasowo, ale tego nikt nie
    > egzekwuje.formalnie jestes bezdomnym, ze wszystkimi tego konsekwencjami.

    dzieki za odpowiedz

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-06-24 10:47:57
    Od: "SMS_System" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    nie
    > egzekwuje.formalnie jestes bezdomnym, ze wszystkimi tego

    Moglbym prosic o podanie konsekwencji bycia takim bezdomnym ?

    Ostatnio z kolega rozpoczelismy dyskusje n/t zrzekniecia sie
    obywatelstwa polskiego. Poniewaz kolega nie jest prawnikiem, mam pytanie
    dodatkowe - co to da (albo czym raczej skutkuje) ?

    Dzieki.

  • 7. Data: 2003-06-24 12:56:00
    Temat: Re: Odp: wymeldowanie
    Od: a...@b...pl (a.sliwowska)

    Obowiazek meldunkowy (Ustawa o ewidencji ludnosci) przewiduje do dzis
    dnia, ze masz OBOWIAZEK zameldowania sie w miejscu, w ktorym planujesz
    przebywac wiecej niz 3 dni.
    Obowiazek zameldowania (wg. nowelizacji powyzszej ustawy) nie ma nic
    wspolnego z TYTULEM PRAWNYM do posiadania danego lokalu.
    A bezdomnym mozesz byc spokojnie, ale nie dostaniesz zadnej pracy.
    pzdr

  • 8. Data: 2003-06-25 10:38:30
    Od: "Fickman" <f...@w...pl>

> [...]
    > obywatelstwa polskiego. Poniewaz kolega nie jest prawnikiem, mam pytanie
    > dodatkowe - co to da (albo czym raczej skutkuje) ?

    moim jedynym celem bycia bezdomnym jest unikniecie wyniesienia z domu przez
    komornika rzeczy moich rodzicow i zaoszczedzenia im stresow z tym
    zwiazanych, pracy na razie nie bede podejmowal, mam zamiar skonczyc 6 rok
    medycyny i wyjechac na staz do Niemiec
    pozdr