  • 1. Data: 2003-06-23 16:28:01
    Temat: adwokat
    Od: "kika" <w...@w...pl>

    a dokladniej - ile kosztuje reprezentowanie przed sadem interesow pozwanego
    przez adwokata? Czy mozecie mi powiedziec jakiego rzedu sa to koszty?czy sa
    na to jakies taryfikatory i czy zalezy to od ilosci spraw? czy jest to, jak
    wszystko dzisiaj, kwestia podazy i popytu i ceny ustala rynek?
    chodzi o podwyzke alimentow.Matka dziecka wystepuje przed sadem sama,
    pozwany - ojciec, wspolnie z adwokatem - pelnomocnikiem.
    dzieki za odpowiedz
    k.
    ps. sprawa troche pilna..

  • 2. Data: 2003-06-23 16:55:17
    Temat: Re: adwokat
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "kika" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi o podwyzke alimentow.Matka dziecka wystepuje przed sadem sama,
    > pozwany - ojciec, wspolnie z adwokatem - pelnomocnikiem.

    Polecam Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 wrzesnia 2002r. w
    sprawie opłat (dot. osobno adwokatów i radców prawnych) Dz. U. Nr 163, poz.
    1348 i 1349.

    Pozdrowienia
    Michał