  • 1. Data: 2002-07-18 18:26:46
    Temat: wyludzenia przez firme "ogrod moich marzen"
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    Drodzy grupowicze,
    pare miesiecy temu dostalem paczke "Ogrod moich marzen" - segregator,
    sekator i pare kartek, rzucilem to do kata bo zadnego ogrodu nie posiadam i
    niczego takiego nie zamawialem, po paru tygodniach przyslali mi pare
    dodatkowych kartek do tego segregatora i fakture, zadzwonilem do nich z
    pytaniem i uslyszalem jedynie ze moge zrezygnowac ale za to co zamowilem
    musze zaplacic !! dostalem pare nastepnych ponaglen i w koncu zawiadomienie
    ze skieruja to do "windykacji" Wkurzony napisalem do nich list polecony z
    wyjasnieniem ze nic nie zamawialem, ze nie zgadzam sie na przetwarzanie
    moich danych i jezeli nie dadza mi spokoju to skieruje sprawe do
    prokuratury, odeslalem im paczke na ich koszt ( z pobraniem ). Paczka
    wrocila po paru dniach z adnotacja odmowy przyjecia i przyszlo nastepne
    zawiadomienie ze skierowali sprawe do firmy zajmujacej sie windykacjami !!!!
    To czego ja mam sie spodziewac? Czterech ogolonych w BMW? Gdzie mozna kupic
    "kalacha" ?
    RATUNKU

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-07-18 19:58:24
    Temat: Re: wyludzenia przez firme "ogrod moich marzen"
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

    > To czego ja mam sie spodziewac? Czterech ogolonych w BMW? Gdzie mozna
    kupic
    > "kalacha" ?
    > RATUNKU

    :)

    stary trik naciagaczy. napisz doniesienie do prokuratury o popelnieni
    przestepstwa, ktore nosi znamiona wyludzenia... ja bym sie wogole nie
    szczypal. a windykacja sie nie przejmuj - przeciez nie maja zadnego dowodu
    zlozenia rzekomego zamowienia.

    pozdrawiam,
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish
    http://board.pl

  • 3. Data: 2002-07-18 20:51:18
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "[sis]" <s...@b...usun.pl> napisał w wiadomości
    netia.pl...

> [...]
    > przestepstwa, ktore nosi znamiona wyludzenia... ja bym sie wogole nie
    > szczypal. a windykacja sie nie przejmuj - przeciez nie maja zadnego dowodu

    A jak oświadczą, że mają - niech okażą - ew. art. 270 § 1 kk.

  • 4. Data: 2002-07-19 16:09:57
    Temat: Odp: wyludzenia przez firme "ogrod moich marzen"
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojtek <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyj
    nych napisał:ah70q5$527$...@n...tpi.pl...
> [...]
    !!!!
    > To czego ja mam sie spodziewac? Czterech ogolonych w BMW? Gdzie mozna ku

    Jesli masz kwitek nadania tego listu poleconego, to olej sprawe. Pokazesz,
    ze wyslales list ze sprostowaniem, ze odeslales segregator i kartki (na to
    tez powinienes miec papierek z poczty). Skladaj sprawe do prokuratury (wyl
    udzenie) i spokojnie czekaj na przeprosiny.

    Mozesz jeszcze zlozyc skarge na policje, zeby miec od nich papierek. I pow
    iedz im, ze Cie firma windykacyjna straszyli.

    Kania

  • 5. Data: 2002-07-20 09:10:52
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    > A jak oświadczą, że mają - niech okażą - ew. art. 270 § 1 kk.

    Czy jak odbieralem na poczcie przesylke i podpisywalem odbior paczki nie
    bedzie to traktowane jako zamowienie?
    Nie pamietam czy podpisywalem typowy kwitek czy jeszcze cos - nie zwracalem
    na to uwagi.
    Natomiast jezeli im to odeslalem to chyba jestem w porzadku ?

    Wojtek