  • 1. Data: 2003-05-22 13:52:19
    Temat: tłumacz przysiegły i problem z sądem
    Od: p...@p...onet.pl

    Prosze osoby zorientowane w przepisach o radę, nie poinformowalam sadu o
    zmianie miejsca zameldowania i na stary adres przyslano dokumenty do
    tłumaczenia, które nastepnie zostały odesłane do nadawcy przez osobe która
    polecony list odebrała w moim imieniu, do mnie te dokumenty nie dotarły.
    Sad teraz upomina sie o tłumaczenie twierdzi ze nie otrzymał zwrotu dokumentów,
    co robić?

  • 2. Data: 2003-05-28 08:28:03
    Temat: Odp: tłumacz przysiegły i problem z sądem
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
    > Prosze osoby zorientowane w przepisach o radę, nie poinformowalam sadu o
    > zmianie miejsca zameldowania

    jako biegły powinienes każdą zmianę zgłosić lub podac namiary
    telefoniczne...

> [...]
    > polecony list odebrała w moim imieniu, do mnie te dokumenty nie dotarły.
    > Sad teraz upomina sie o tłumaczenie twierdzi ze nie otrzymał zwrotu

    zgłosić się do urzedu pocztowego o wyjaśnienie sprawy jest przecież dowód
    nadania przesyłki poleconej ...sąd ma racje ...

    Sandra