  • 21. Data: 2003-03-08 21:52:16
    Temat: Re: psy - wyprowadzanie oraz sprzatanie
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b4do27$83g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Widzę , że jesteś głupi nadęty mędrek i bufon .

    Widzę, że przejąłeś od swojego pupilka parę paskudnych zwyczajów - np.
    obszczekiwanie.

    A DO BUDY!

    I nigdy więcej nie zabieraj głosu, jeśli nie masz nic do powiedzenia na
    temat.

  • 22. Data: 2003-03-08 21:52:51
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Wojciech Szweicer" <p...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie jestem prawnikiem, ale znalazlem takie cos:
    > http://lwzhow.republika.pl/prawo.htm
    > Moze sie przyda

    Dzięki! Może da się jakoś wykorzystać...

  • 23. Data: 2003-03-08 22:00:24
    Temat: Odp: psy - wyprowadzanie oraz sprzatanie
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa <a...@l...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4dooa$hiv$...@a...news.tpi.pl...
    > Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Widzę, że przejąłeś od swojego pupilka parę paskudnych zwyczajów - np.
    > obszczekiwanie.
    >
    > A DO BUDY!

    Pogryź psa sąsiadów .Jesteś zbyt głupi na procesowanie się .

  • 24. Data: 2003-03-08 22:08:25
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > Pogryź psa sąsiadów .Jesteś zbyt głupi na procesowanie się .

    *plonk*, głupi trollu...

  • 25. Data: 2003-03-08 22:36:10
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Alek <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b4dh40$717$...@n...onet.pl...

    > Jak odbiega ode mnie to się nie drze .

    Widzę, że zbyt boisz się wniosków i odchodzisz od tematu.

    > Tak. Zrobiłem.

    Widać za słabo się starałeś, skoro z innymi wadami sobie poradziłeś.

    > Widzę , że jesteś głupi nadęty mędrek i bufon .

    Jeśli na tyle cię stać wobec logiki, to nie ma o czym gadać.

    Alek

  • 26. Data: 2003-03-08 22:53:42
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> pisze w

    > Moje zmartwienie to są różne chamy i buraki nie dostosowane do życia w
    > społeczeństwie,

    Khem...

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 27. Data: 2003-03-09 07:26:27
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Pomijam już taki detal, że trzymanie psów w blokach jest pomysłem z lekka
    > poronionym.

    Ja uważam, że wogóle trzymanie psa to karygodne zboczenie, ale minie chyba jeszcze z
    500 lat (jak
    przeżyjemy) zanim dojrzejemy jako ludzkość do rezygnacji z tej zoofili.

    mer

  • 28. Data: 2003-03-09 08:10:48
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja uważam, że wogóle trzymanie psa to karygodne zboczenie, ale minie chyba
    jeszcze z 500 lat (jak
    > przeżyjemy) zanim dojrzejemy jako ludzkość do rezygnacji z tej zoofili.

    Z takim nastawieniem do otoczenia pies jest dla Ciebie jedyną szansą na
    posiadanie przyjaciela.

    Pozdr
    Leszek

  • 29. Data: 2003-03-10 20:34:10
    Od: j...@p...onet.pl

    Szanowny p. Andrzeju !
    A moze pan oduczy wrony krakac ?
    Ojjjjjjjjjj... proponuje ogladnac film jak to "pietaszek" znalazl sie na
    bezludnej wyspie i wziac z niego przyklad!
    Pozdrawiam (szczegolnie p. Lawe)
    Janusz

  • 30. Data: 2003-03-11 07:46:47
    Od: "JerzyQ" <j...@i...p>

> [...]
    > Ojjjjjjjjjj... proponuje ogladnac film jak to "pietaszek" znalazl sie na
    > bezludnej wyspie i wziac z niego przyklad!

    Nie chodzi o oduczanie, ale uczenie właścicieli psów wykonywania "psich
    obowiązków" czyli m.in. sprzątania kup.
    Jeśli mieszka się w mieście to nie można zachowywać się "jak u siebie za
    stodołą".
    jq