  • 1. Data: 2003-03-07 15:05:55
    Temat: Wymiana na sprzetu przez serwis - co z gwarancja (troche dlugi)
    Od: t...@z...uni.cc

    Odebral em ostatnio z serwisu plyte (lezala tam ponad miesiac!).
    Dostalem ten sam model plyty, ale sprzedawca powiedzial ze jest to
    nowa plyta. Rzeczywiscie sprawdzilem numer seryjny i nie byla to moja
    plyta.

    Nastepnego dnia udalem sie do sprzedawcy po gwarancje.
    Po wysluchaniu mnie zaczal twierdzic ze plyta wcale nie jest nowa,
    tylko kogos innego, naprawiona przez serwis producenta (czy moze mi
    wymienic na uzywana plyte??)

    A ze nie jest nowa wiec nie przysluguje mi gwarancja jak na nowa.

    Stweirdzil tylko ze dokument wydania mi sprzetu z magazynu stanowi
    gwarancje na okres 1 rok (nigdzie nei jest to napisane) - czy mozna
    wierzyc w te zapewnienia i czy moze mi dac gwarancje na 1 rok jak nowa
    plyta miala na 2??

    Dziekuje za odpowiedz.
    Tomasz L.