  • 21. Data: 2003-01-08 21:49:18
    Temat: Odp: konsekwencje występku nieletniego i pełnoletniej
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avi5td$c3j$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik Legislator <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:avi4q3$do$...@n...gazeta.pl...

    > Uznanie jest to akt jednostronny dokonany przez ojca przed właściwym
    > organem państwowym za zgodą osób wskazanych w przepisach k.r.o Jest to
    > czynność o charakterze osobistym,która prowadzi do ustalenia pochodzenia
    > ojca od określonego ojca.
    korekta "ojca" zastąpić "dziecka"

  • 22. Data: 2003-01-08 21:52:17
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ula.p <u...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...fm...

    > ale google są bardzo sprawne:)) juz znalazłam odpowiednie artykuły:)

    one jednak nie dot. tej sytuacji ...w gre wchodzi ustalenie ojcostwa ...

    Sandra

  • 23. Data: 2003-01-08 23:07:27
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Legislator <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avhv4u$c5a$...@n...gazeta.pl...
    > Ile lat ma chlopak? Skonczyl 15 lat ?

    a jak skończył to co?

    Sandra

  • 24. Data: 2003-01-08 23:10:55
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > a jak skończył to co?
    >
    > Sandra

    Pojawia sie dodatkowo kwestia odpowiedzialnosci karnej pani pelnoletniej :)

    Konrad - spiacy

  • 25. Data: 2003-01-08 23:11:20
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > a jak skończył to co?