  • 1. Data: 2003-01-08 19:07:39
    Temat: konsekwencje występku nieletniego i pełnoletniej
    Od: "Ciuciek" <c...@w...pl>

    mam pewne nurtujace mnie doglebnie pytanie:
    czy jezeli miedzy pelnoletnia kobieta i nieletnim mezczyzna dojdzie do
    stosunku, w wyniku ktorego poczete zostanie dziecko, to jak prawo
    ustosunkowuje sie do tej sytuacji?

    z gory dziekuje za odpowiedz.

    Ciuciek.

  • 2. Data: 2003-01-08 19:34:36
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Ciuciek <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avhssn$iv6$...@n...tpi.pl...
    > mam pewne nurtujace mnie doglebnie pytanie:
    > czy jezeli miedzy pelnoletnia kobieta i nieletnim mezczyzna dojdzie do
    > stosunku, w wyniku ktorego poczete zostanie dziecko, to jak prawo
    > ustosunkowuje sie do tej sytuacji?

    prawo się ustosunkuje wtedy gdy sprawa o ustalenie ojcostwa wpłynie do sądu

    Sandra :-)

  • 3. Data: 2003-01-08 19:41:31
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > ale jak?

    Ile lat ma chlopak? Skonczyl 15 lat ?

  • 4. Data: 2003-01-08 19:43:51
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    --
    pozdrowionka, ula.p
    gg 1756591

  • 5. Data: 2003-01-08 19:55:29
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    > Ile lat ma chlopak? Skonczyl 15 lat ?
    załózmy że skonczył.

    --
    pozdrowionka, ula.p
    gg 1756591

  • 6. Data: 2003-01-08 20:03:20
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ula.p <u...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...fm...

    > załózmy że skonczył.

    ok. a jaki jest jeszcze stosunek kobiety i nielata do tej sytuacji? jakie
    plany ma mamusia a jakie przyszły tatuś ? bo jezeli ta sprawa nigdy nie
    zobaczy swiatła prawnego to dziecko w USC w zupelnym akcie ur., bedzie miało
    wpisane fikcyjne imie ojca i nazwisko matki ...

    Sandra

  • 7. Data: 2003-01-08 20:05:34
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ula.p <u...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...fm...
    > ale jak?

    w uzupelnieniu jeszcze podam ,ze moze chodzic o uznanie dziecka przed sądem
    :-)

    Sandra

  • 8. Data: 2003-01-08 20:18:51
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > czy jezeli miedzy pelnoletnia kobieta i nieletnim mezczyzna dojdzie do
    > stosunku, w wyniku ktorego poczete zostanie dziecko, to jak prawo

    dlaczego to nazwano występkiem nieletniego a nie "występkiem pełnoletniej
    kobiety " ?

    Sandra

  • 9. Data: 2003-01-08 20:44:04
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    > dlaczego to nazwano występkiem nieletniego a nie "występkiem pełnoletniej
    > kobiety " ?
    o rany..czepianie sie słów..przypuszczam ze nie ma znaczenia czy jego
    czy jej..wspólny..teraz lepiej?:)

    --
    pozdrowionka, ula.p
    gg 1756591

  • 10. Data: 2003-01-08 20:48:35
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    > ok. a jaki jest jeszcze stosunek kobiety i nielata do tej sytuacji?
    powiedzmy ze tatus sie nie przyznaje.

    >jakie
    > plany ma mamusia a jakie przyszły tatuś ?
    mamusia sie upiera ze to jego maluch, a tatus sie broni..sprawa laduje w
    sadzie. jak to sie moze skonczyc?

    --
    pozdrowionka, ula.p
    gg 1756591