  • Data: 2003-06-12 05:18:33
    Temat: Odp: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: "Klio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik A_Zet <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:s...@4...com..
    .

    > Jesli juz, droga Nauczycielko, to ugryzc.
    >
    > Jesli mozna cos radzic, to po prostu ugryz sie w jezyk, udawaj ze
    > zadnego maila nie dostalas, przeciez to nie przystoi ciagac po sadach
    > uczennice za p r y w a t n a, niepubliczna, korespondencje...

    dzięki za takie rozwiązanie - a co dalej??? dziewczyna poczuje się bezkarna
    . Wychowanie polega m.in. na wpajaniu zasad współżycia społecznego - nie rob
    ienie nic w przypadku ich przekraczania uczy bezkarności !!! A prowadzic to
    przykład : Jedna z nauczycielek w pewnym gimnazjum ( sprawa mi znana osobiś
    cie a nie ze słyzenia) nie reagowała na głupie docinki i straszenie ze stron
    y uczniów na zasadzie " lepiej ugryżć się w język" aż jeden uczeń ją pobił
    (prywatnie, niepublicznie w ciemnym zaułku). Nauczycielka nie zareagowała a
    sprawa wyszła na jaw bo uczeń się "pochwalił" swoim kolegom w szkole, ze nau
    czycielce przyłożył.

    Wydaje mi sie, ze należy ostro reagować na każde przejawy agresji - też słow

    Klaudia