  • Data: 2003-06-12 06:50:27
    Temat: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: "news" <k...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chyba jeszcze nie znasz bezwzglednosci i stopnia zepsucia dzisiejszej
    mlodziezy - oczywiscie najlepiej zwalic wine na nauczyciela bo nieumiejetnie
    postepuje z mlodzieza i daje sobie wlazic n glowe...
    tak sie akurat sklada ze ostatnio sam przerabialem tego typu konflikt i
    gdyby nie szybka, skuteczna i daleko posunieta reakcja ze strony mojej (jako
    rodzica), nauczycieli i dyrekcji to takie "parchy" nadal chodzilyby do
    szkoly - postraszenie sadem i prokuratorem rodzicow tych degeneratow (2
    gimnazjum) bylo na tyle skutecznie ze szybciutko krewcy rodzice i ich
    niepokorne pociechy zwineli ogon pod siebie i zabrali je do innych szkol
    (niby dobrowolnie ale i tak wiadomo o co poszlo).

    a to ze jestes wiekowy nie znaczy ze masz wieksze doswiadczenie w ocenianiu
    tego typu wystepkow.
    pzdr.

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!