  • Data: 2003-06-11 23:07:36
    Temat: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: "news" <k...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zalezy jak bardzo zawarte tresci naruszaja twoja godnosc i w jakim stopniu
    sa naganne.

    zglosic sprawe rodzicom i domagac sie przeprosin, najlepiej publicznych.
    jesli rodzice toporni i oleja sprawe i dodatkowo zrugaja cie za gnebienie
    swojej pociechy to nie czekac, wydrukowac maila (razem z pelnym naglowkiem,
    zrodlem i sciezka powrotna, serwerem smtp) i zlozyc wniosek do prokuratury o
    naruszenie dobr osobistych. prokuratura powinna w konsekwencji skierowac
    sprawe do sadu dla nieletnich albo umorzy sprawe.

    jednoczesnie zawiadomic dyrekcje szkoly i wyciagnac konsekwencje
    niech gowniaz wie ze nie jest bezkarny

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!