  • 11. Data: 2003-01-15 13:54:27
    Temat: Odp: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Witek Mozga <m...@t...pl.N.O.S.P.A.M> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...
    > No to jak to jest w tym kraju? Jesli prawo mowi, ze moge kogos
    > wymeldowac z wlasnego mieszkania, to dlaczego ma byc klotnia z
    > urzednikiem? Widocznie przepisy sa metne lub nie mowia tego w sposob
    > jawny skoro zalezy to od laski pani w okienku.

    nie zalezy to od laski ...laska może przyjąc taki wniosek o wymeldowanie a
    nawet powinna jezeli osoba nie przebywa pod wskazanym adresem , zbiera
    materiał w tej sprawie i wysyła do sadu celem wymeldowania z urzedu
    otrzymuje sądowe postanowienie i na tej bazie dokonywane jest wymeldowanie
    - druga opcja to wypowiada mu umowę dobrowolnego opuszczenia mieszkania z
    czego on pewnie nie zrezygnuje i wtedy ona kieruje to na drogę sadową w
    celu przeprowadzenia eksmisji...

    I raczej bym sie
    > spodziewal problemow z tym wymeldowaniem. Lepiej zacznij od wymiany
    > zamkow w drzwiach.

    a to tez niezly pomysł ale nie wiem czy skuteczny bo moze jej rozwalic drzwi
    i co wezwie policje ?
    facet pokaze ze jest zameldowany ,spisza protokól poucza ja o mozliwosci
    zalatwienia sprawy ?

    Sandra

  • 12. Data: 2003-01-15 14:12:51
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:01ee01c2bcac$424a0820$a740200a@zm...

    chwilowo meldunek i ostatnie miejsce jego pobytu było własnie w tym lokalu
    a wypowiedzenie mu warunków dobrowolnego opuszczenia lokalu nie akceptowane
    przez niego dają możliwość 100% na drodze sądowej ...i jeszcze te
    okoliczności o których pisała zainteresowana dają jej szanse na pozbycie sie
    intruza z domu ...

    Sandra

  • 13. Data: 2003-01-15 14:14:13
    Temat: Re: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga)

    >2. Organ gminy wydaje na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie
    >wymeldowania osoby, która utraciła uprawnienie wymienione w art. 9 ust. 2 i
    >bez wymeldowania się opuściła dotychczasowe miejsce pobytu stałego,

    Nie jestem prawnikiem, ale z tego co tu napisano wnioskuje, ze mozna
    wymeldowac kogos takiego, kto opuscil lokal bez wymeldowania i juz w
    nim nie zamieszkuje. A przeciez ten malzonek nie opuscil lokalu bez
    wymeldowania, tylko poszedl siedziec. Jesli wroci do domu to ten
    przepis sie do niego nie stosuje.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 14. Data: 2003-01-15 14:15:26
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:020001c2bcad$2ebf5390$a740200a@zm...
    > 2. Organ gminy wydaje na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie
    > wymeldowania osoby, która utraciła uprawnienie wymienione w art. 9 ust. 2
    > bez wymeldowania się opuściła dotychczasowe miejsce pobytu stałego,

    Marcin!!!!!! nie zapominaj ,ze osoba nie opuściła miejsca wg.własnego
    widzimisie ...przyskrzynili go :P

    albo
    > osoby, która bez wymeldowania się opuściła dotychczasowe miejsce pobytu
    > stałego i nie przebywa w nim co najmniej przez okres 6 miesięcy, a nowego
    > miejsca jej pobytu nie można ustalić.

    Marcin!!! jest w pace :P miejsce jest znane :P

    Sandra

  • 15. Data: 2003-01-15 14:16:09
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:021201c2bcad$67400c50$a740200a@zm...

    :-) pewnie pomógł Ci ten błysk w oku hehe

    Sandra

  • 16. Data: 2003-01-15 14:21:47
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga)

    > ...laska może przyjąc taki wniosek o wymeldowanie a
    >nawet powinna jezeli osoba nie przebywa pod wskazanym adresem

    ale przeciez on nie przebywa tylko na czas odbywania kary, jak wyjdzie
    to wroci do domu i nie bedzie juz podstawy do wymeldowania.

    >a to tez niezly pomysł ale nie wiem czy skuteczny bo moze jej rozwalic drzwi
    >i co wezwie policje ?

    A co jej pozostalo? Jesli prawo jest po jej stronie i mozna sobie
    wymeldowac kogos w kazdej chwili jak pisze Marcin Surowiec to policja
    jej nic nie zrobi. Jesli nie mozna sobie kogos dowolnie wygonic z
    WLASNEGO domu (jak ja twierdze) to jest na straconej pozycji. Kolejny
    to niestety dowod na to, ze w Polsce prawo wlasnosci nie jest wazne
    dla ustawodawcow.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 17. Data: 2003-01-15 14:25:34
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    >
    > ale przeciez on nie przebywa tylko na czas odbywania kary, jak wyjdzie
    > to wroci do domu i nie bedzie juz podstawy do wymeldowania.

    oczywiście w tym konkretnym przypadku tak odniosłam się ogólnie do
    wymeldowywania z urzędu ...

    > A co jej pozostalo? Jesli prawo jest po jej stronie i mozna sobie
    > wymeldowac kogos w kazdej chwili jak pisze Marcin Surowiec to policja
    > jej nic nie zrobi.

    oczywiście ,że jej nic jemu też nic tylko poinformują panią jak ma dalej
    załatwiać sprawe...

> [...]
    > WLASNEGO domu (jak ja twierdze) to jest na straconej pozycji. Kolejny
    > to niestety dowod na to, ze w Polsce prawo wlasnosci nie jest wazne

    głupich nie sieją sami się rodza ...prawo jak prawo ale bezmyslne decyzje
    drogo kosztują ...

    Sandra

  • 18. Data: 2003-01-15 14:40:01
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga)

    >głupich nie sieją sami się rodza ...prawo jak prawo ale bezmyslne decyzje
    >drogo kosztują ...

    Pozwole sie zgodzic polowicznie. Pewnie, ze za naiwnosc sie placi, ale
    czy prawo chroni u nas wlasnosc prywatna? Zalozmy, ze na drodze
    sadowej uzyska nakaz eksmisji dla swojego 'ukochanego'. Czy ostatnie
    projekty sejmu co do poprawki nad eksmisja na bruk nie beda jej
    obligowac (gdyby zostaly uchwalone) do zapewnienia lokalu zastepczego
    dla meza?

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 19. Data: 2003-01-15 14:44:12
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <3...@n...tpi.pl>, Witek Mozga wrote:
    > Pytanie tylko co to jest tytul prawny. Czy akt notarialny wystarczy?
    > Teoretycznie nie, bo przy okienku w moim Urzedzie jest napisane, ze

    Teoretycznie czy praktycznie? :)

    Też mnie ciekawi co formalnie trzeba okazać. Doszukałem się tylko
    Dz. U. Nr 87, poz. 960

    Art 9. p2. Przy zameldowaniu na pobyt stay lub czasowy trwajcy ponad 2
    miesice naley przedstawi potwierdzenie uprawnienia do przebywania w lokalu
    (pomieszczeniu), w którym ma nastpi zameldowanie.

    Jest jeszcze art 52 mówiący m.in. o rozporządzeniu w sprawie sposobu
    zglaszania i przyjmowania danych niezbdnych do zameldowania i
    wymeldowania.
    Które to rozporządzenie?

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2003-01-15 17:12:17
    Od: A...@w...net.pl (Artur Golański)

    s...@d...pl (Marcin Surowiec) napisał:

    >: W jaki sposob moge jego wymeldowac?
    >a w jaki sposób go zameldowałaś? :)
    Mylisz pojecia ! Wymeldowanie bez jego zgody NIE jest takie proste.

    >osoba mozę być zameldowana w mieszkaniu,
    Piszesz nie na temat ! Pytanie było o "WY", z nie o ZAmeldowanie !

    >ale Prawo jest po Twojej stronie.
    Pod warunkiem, ze Ty je stworzysz :-D