    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Date: Wed, 15 Jan 2003 15:25:34 +0100

    Użytkownik Witek Mozga <m...@t...pl.N.O.S.P.A.M> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...

    > ale przeciez on nie przebywa tylko na czas odbywania kary, jak wyjdzie
    > to wroci do domu i nie bedzie juz podstawy do wymeldowania.

    oczywiście w tym konkretnym przypadku tak odniosłam się ogólnie do
    wymeldowywania z urzędu ...

    > A co jej pozostalo? Jesli prawo jest po jej stronie i mozna sobie
    > wymeldowac kogos w kazdej chwili jak pisze Marcin Surowiec to policja
    > jej nic nie zrobi.

    oczywiście ,że jej nic jemu też nic tylko poinformują panią jak ma dalej
    załatwiać sprawe...

    Jesli nie mozna sobie kogos dowolnie wygonic z
    > WLASNEGO domu (jak ja twierdze) to jest na straconej pozycji. Kolejny
    > to niestety dowod na to, ze w Polsce prawo wlasnosci nie jest wazne
    > dla ustawodawcow.

    głupich nie sieją sami się rodza ...prawo jak prawo ale bezmyslne decyzje
    drogo kosztują ...

    Sandra