    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Date: Wed, 15 Jan 2003 14:54:27 +0100

    Użytkownik Witek Mozga <m...@t...pl.N.O.S.P.A.M> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...
    > No to jak to jest w tym kraju? Jesli prawo mowi, ze moge kogos
    > wymeldowac z wlasnego mieszkania, to dlaczego ma byc klotnia z
    > urzednikiem? Widocznie przepisy sa metne lub nie mowia tego w sposob
    > jawny skoro zalezy to od laski pani w okienku.

    nie zalezy to od laski ...laska może przyjąc taki wniosek o wymeldowanie a
    nawet powinna jezeli osoba nie przebywa pod wskazanym adresem , zbiera
    materiał w tej sprawie i wysyła do sadu celem wymeldowania z urzedu
    otrzymuje sądowe postanowienie i na tej bazie dokonywane jest wymeldowanie
    - druga opcja to wypowiada mu umowę dobrowolnego opuszczenia mieszkania z
    czego on pewnie nie zrezygnuje i wtedy ona kieruje to na drogę sadową w
    celu przeprowadzenia eksmisji...

    I raczej bym sie
    > spodziewal problemow z tym wymeldowaniem. Lepiej zacznij od wymiany
    > zamkow w drzwiach.

    a to tez niezly pomysł ale nie wiem czy skuteczny bo moze jej rozwalic drzwi
    i co wezwie policje ?
    facet pokaze ze jest zameldowany ,spisza protokól poucza ja o mozliwosci
    zalatwienia sprawy ?

    Sandra