  • 1. Data: 2005-11-16 15:02:49
    Temat: Odp: Proba wyludzenia? dlugie..
    Od: "robert" <s...@p...onet.pl>

    Witam grupe ,wlasnie otrzymalem emaila takiej tresci:
    >.. A swoją drogą ja jako stary krótkofalowiec, wstydzę się że takie
    draństwo uzyskało licencję krótkofalowca. To jeszcze nie koniec mój Panie.
    Niebawem cały >wiatek krótkofalarski dowie się co to za jeden ten ( .....)
    prosze oddac filtr który Pan wulgarnie wymontował a wtedy może dam Pany
    spokój. Inaczej nie ma >Pan szans Powiadomiłem już władze paszportowe i
    jesli Pan spróbuje wyjechać chocby na jakąś wycieczkę, zostanie Pan z
    granicy cofnięty. Teraz podziałam >dalej.

    >....a oto moje konto gdyby Pan jednak zechciał załatywić sprawe polubownie
    (ale natychmiast)
    (dane konta i adres)
    w ciądu 2 dni nie odda Pan pieniędzy, spotkamy się w Jarocinie.
    (Dalej podpis tego pana)
    Mysle ze nie doczekam sie wezwania w tej sprawie przez prokuratora ,o ktorej
    pisal poprzednich postach..jak widac.po powyzszym
    Niestety bede zmuszony sie wybrac i zglosic ta sprawe w prokuraturze,to jest
    ewidentne zastraszanie,i wymuszenie(gosc przegial)
    Robert

  • 2. Data: 2005-11-16 15:13:20
    Temat: Re: Proba wyludzenia? dlugie..
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > prosze oddac filtr który Pan wulgarnie wymontował

    To sformulowanie zasluguje na jakas nagrode literacka... A reszta - na sad
    :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger