  • 1. Data: 2005-11-16 14:45:37
    Temat: [prawo w USA] Jaki wyrok za handel narkotykami?
    Od: GreGo <N...@o...pl>

    Witam,
    Niedawno dowiedziałem się, że pewien mój dawny znajomy wyjechał do USA i
    tam będąc już nielegalnie został złapany i skazany za handel narkotykami.
    Ciekaw jestem jaki wyrok mógł dostać - mieszkał chyba w okolicy Nowego
    Jorku.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

    Kupię stare komputery 8-bitowe
    gg: 203948

  • 2. Data: 2005-11-16 15:30:56
    Temat: Re: [prawo w USA] Jaki wyrok za handel narkotykami?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "GreGo" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tam będąc już nielegalnie został złapany i skazany za handel narkotykami.
    > Ciekaw jestem jaki wyrok mógł dostać - mieszkał chyba w okolicy Nowego

    nie wiem czy dobrze slyszlaem ale gdy 3 raz zlapia to jest dozywocie.

    P.