  • 41. Data: 2003-11-05 02:05:34
    Temat: Odp: Odp: Nielegalny wynajem mieszkania - Gdzie i jak zglosic?
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    co ma jedno z drugim?

    Użytkownik Who? <s...@g...SKASUJ.TO.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bo8ga1$5fh$...@i...gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 42. Data: 2003-11-05 06:22:38
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> napisał w
    wiadomości news:VHTpb.177666$vL1.2142002@news.chello.at

    > najwyraznej tak, moze dlatego tam bo tu spora wiekszosc zaczela smiecic
    > swoimi niewybrednymi komentarzami i zrobil sie chlew

    Bez przesady, jaki tam chlew?. :) Po prostu każdy
    miał inne skojarzenia i domysły, ot co. :)

    > ewentualnie zadane konkretne pytania aby udzielic rzeczowej odpowiedzi,
    > szczegolnie ze to grupa pl.soc.prawo a nie pl.soc.przekupy.bazarowe
    > i pytania nalezalo zadac, a nie wydawac opinie na podstawie niepelnych
    > faktow,

    Na *każdej grupie* obowiązuje niepisana zasada iż pytający
    podaje wszystkie mu dostępne fakty związane z zadawanym
    pytaniem. To jest *podstawą* otrzymania rzeczowej odpowiedzi.
    Nie słyszałem o grupach typu - *szklana.kula.pl czy *wróżka.pl.
    Mając problemy z komputerem_systemem idziesz na odpowiednią
    grupę i w zadanym pytaniu musisz podać konfigurację i jaki system
    posiadasz, a tu powinieneś podać - kto, co, z kim i dlaczego (np.) :)

    > ciekawie wygladalyby rozprawy sadowe gdyby sedziowie wydawali
    > wyroki na podstawie kilku niekompletnych danych

    Żaden sąd nie bawi się w domysły. Odeśle akta do uzupełnienia.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) ...dochodzenie było utrudnione bo

  • 43. Data: 2003-11-05 07:31:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > co ma jedno z drugim?

    A kiedy się nauczysz poprawnie odpisywać? Odpisuje się pod a nie nad
    odpowiednio przyciętym fragmentem postu .
    Nie bądź dziwolągiem.

    Leszek

  • 44. Data: 2003-11-05 16:42:13
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Bez przesady, jaki tam chlew?. :) Po prostu każdy
    > miał inne skojarzenia i domysły, ot co. :)

    wlasnie to co napisalem na samym poczatku

    > Na *każdej grupie* obowiązuje niepisana zasada iż pytający
    > podaje wszystkie mu dostępne fakty związane z zadawanym

    a ty niedopuszczasz mozliwosci ze ktos piszacy na grupe nie musi znac
    wszystkich praw netu?
    ze moze to jego pierwszy raz, albo byl zdenerwowany i wydawalo mu sie ze
    zadal konkretne pytanie?

    istnieje rowniez regula ze niezasmieca sie grup zbednymi komentarzami
    niedotyczacymi watku

    > Żaden sąd nie bawi się w domysły. Odeśle akta do uzupełnienia.

    jasssssne a na rozprawach sadowych sedzia tylko czyta akta i wydaje wyrok :D
    papuga z prorokiem nie zadaja zadnych pytan no nie?

  • 45. Data: 2003-11-06 00:55:25
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    nigdy ponieważ tak jest lepiej i wygodniej jak sie przeglada hurtowo posty
    gdyby tak każdy odpisywał byłoby dużo szybciej./nie trzeba by wycinać lub
    przewijac długachnych postów/
    twórca explorera tak to zaprojektował.
    a ty nie naprawiaj swiata
    jest do bani to fakt ale nie potrzebuje twojej pomocy.

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:boa909$bih$...@t...icpnet.pl...

  • 46. Data: 2003-11-06 01:31:27
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik tch <t...@w...pl> napisał:
    > nigdy ponieważ tak jest lepiej i wygodniej jak sie przeglada hurtowo posty
    > gdyby tak każdy odpisywał byłoby dużo szybciej.

    Gerard
    Pozdrawiam,

    tak mądry człowiek przecież powinien wiedzieć, prawda?
    do tego programu poprawiająca _błąd_ w cytowaniu ;) Ale o tym
    Outlook Expressa. Informuję Cię zatem, że istnieje poprawka
    nie będę się wypowiadał, bo pewnie miałeś na myśli twórców
    przecież to takie naturalne, prawda? Co do twórców Explorera, to
    Rzeczywiście, masz rację. Znacznie wygodniej czyta się od tyłu, bo

  • 47. Data: 2003-11-06 07:13:51
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    (...)
    > ze moze to jego pierwszy raz, albo byl zdenerwowany i wydawalo mu sie ze
    > zadal konkretne pytanie?
    (...)

    > jasssssne a na rozprawach sadowych sedzia tylko czyta akta i wydaje wyrok :D
    > papuga z prorokiem nie zadaja zadnych pytan no nie?

    Ja bym chciał poprzeć tezy obywatela Szerszenia.
    Net jest jednym z nielicznych miejsc, gdzie okazanie życzliwości i
    bezinteresowności jest normą, nawet jeżeli niepisaną.

    Grupa dyskusyjna to nie proces cywilny, w którym sąd ocenia, kto lepiej
    kłamie i mataczy.

    Pzdr: Catbert, EHRM