  • 1. Data: 2003-11-03 14:15:37
    Temat: Sanatorium (ponownie) proszę o odpowiedź.
    Od: "eMZet" <z...@W...onet.pl>

    Zwracam się z prośbą o poradę.
    Obecnie moja małżonka przebywa w sanatorium ( skierowanie z ZUS ) w
    Szczawnicy. Została tam skierowana ze względu na przedłużenei zasiłku
    rehabilitacyjnego, ale to nie istotne.
    Sedno sprawy leży w tym, iż warunki tam panujące są skandaliczne ( grzyb
    na scianach, rozlatujące się meble, itp...) Małżonka jest tam na
    rehabilitacji po operacji kręgosłupa. Śpi na rozkładanym łóżku
    (wersalka ), podczas zabiegów została popażona prądem
    (zabieg diadynamik ). Obecny stan zdrowia znacznie odbiega od stanu w jakim
    żona była w momencie rozpoczęcia pobytu w sanatorium.

    Nie jesteśmy (małżonka i ja) ludźmi wychowanymi w luksusach, ale to co
    się tam dzieje to zakrawa na skandal.

    Proszę o pomoc gdzie mogę się zwrócić z w/w problemami ( instatucje ).
    Czy napisać do ZUS czy do centrali uzdrowisk polskich ?
    Czy w ogóle coś można w tej sprawie wskurać ?
    Zainteresowanym moge podesłać fotografie.

    Jeśli to NTG to przepraszam i ewentualnie proszę o wskazanie odpowiedniej
    grupy dyskusyjnej.

    --
    Pozdrawiam Marek