  • 1. Data: 2003-11-03 13:12:02
    Temat: Nielegalny wynajem mieszkania - Gdzie i jak zglosic?
    Od: "Who?" <s...@g...pl>

    Witam,

    Moze ktorys z grupowiczow potrafi odpowiedziec na to pytanie.
    Szukam konkretnych informacji gdzie zglosic taki "incydent" oraz jak sie do
    tego zabrac (podania? pisma? czerwony telefon? :)
    I najwazniejsze , czy mozna takie zgloszenie zlozyc jako osoba anonimowa?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2003-11-03 13:16:16
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Who?" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bo5k6t$esc$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > sie do tego zabrac (podania? pisma? czerwony telefon? :)
    > I najwazniejsze , czy mozna takie zgloszenie zlozyc jako osoba

    Jako *anonimowy konfident* nie możesz liczyć na *srebrniki*

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Pociong też ma tylko dwie klasy - Lech W."

  • 3. Data: 2003-11-03 13:28:26
    Od: "mily" <n...@n...com>

    z ciekawosci, chcesz to zglosic, gdyz robi to ktos, kto jakos zaszedl Ci za
    skore, czy tez po prostu z poczucia obywatelkiego obowiazku ?

  • 4. Data: 2003-11-03 13:35:36
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "mily" <n...@n...com> napisał
    w wiadomości news:bo5l71$b5d$1@nemesis.news.tpi.pl

    > z ciekawosci, chcesz to zglosic, gdyz robi to ktos, kto jakos zaszedl
    > Ci za skore, czy tez po prostu z poczucia obywatelkiego obowiazku ?

    Jeśli by mu ktoś zalazł za skórę to by go otwarcie
    i oficjalnie zgłosił.
    Tylko *z obowiązku* robi sie to *skrycie*

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Pół prawdy to całe kłamstwo."

  • 5. Data: 2003-11-03 13:38:35
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Who?" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > tego zabrac (podania? pisma? czerwony telefon? :)
    > I najwazniejsze , czy mozna takie zgloszenie zlozyc jako osoba anonimowa?

    Wsadź głowę do kibla, walnij się w dekiel i spuść wodę.

  • 6. Data: 2003-11-03 13:58:43
    Od: "Katarzyna Wagner" <k...@g...SKASUJ.TO.pl>

    poilkj <p...@g...pl> napisał(a):

    > Wsadź głowę do kibla, walnij się w dekiel i spuść wodę.

    To powiedziales...

  • 7. Data: 2003-11-03 14:02:04
    Od: "Katarzyna Wagner" <k...@g...SKASUJ.TO.pl>

    mily <n...@n...com> napisał(a):

    > z ciekawosci, chcesz to zglosic, gdyz robi to ktos, kto jakos zaszedl Ci za
    > skore, czy tez po prostu z poczucia obywatelkiego obowiazku ?

    Widocznie ma jakis powod skoro chce sie posunac do takiej rzeczy i nie sadze
    zeby robil to hobbistycznie, bo musialbym zglosic kilkaset tysiecy takich
    przypadkow. A swoja droga niezla metoda jak to ma byc nauczka:) Bo i bardzo
    kosztowna jak:)

  • 8. Data: 2003-11-03 14:05:55
    Od: "Who?" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>

    > Jako *anonimowy konfident* nie możesz liczyć na *srebrniki*

    Tu nie chodzi o "kablowanie" drogi kolego.
    Raczej ktos wycial mi niezly numer w zwiazku z wynajmem mieszkania.
    Jesli nie ma Pan nic konkretnego do powiedzenia to po co postowac?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 9. Data: 2003-11-03 14:06:57
    Od: "Who?" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>

    > z ciekawosci, chcesz to zglosic, gdyz robi to ktos, kto jakos zaszedl Ci za
    > skore, czy tez po prostu z poczucia obywatelkiego obowiazku ?

    Witam,

    Raczej ktos wycial mi niezly numer jesli chodzi wlasnie o temat wynajmu.
    Nalezy sie kolesiowi i to bardzo.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 10. Data: 2003-11-03 14:08:36
    Od: "Who?" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>

    > Jeśli by mu ktoś zalazł za skórę to by go otwarcie
    > i oficjalnie zgłosił.
    > Tylko *z obowiązku* robi sie to *skrycie*

    Otwarcie i oficjalnie to mozna zarobic w zeby, nie pomyslal Pan o tym?

    Pozdrawiam
    Adam