  • 1. Data: 2003-11-03 12:38:07
    Temat: Znak handlowy
    Od: "Paweł" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl>

    Gdzie mogę sprawdzić, czy dana nazwa jest zarejestrowanym znakiem handlowym,
    da się to sprawdzić przez internet?
    A jeśli wiem, że owa nazwa była już używana, zniknęła z rynku jakieś 10-15
    lat temu to gdzie moge się dowiedzieć do kogo należą do niej prawa jeśli
    wydawca (państwowy) został już zlikwidowany? Chodzi o tytuł prasowy.

    Paweł

  • 2. Data: 2003-11-03 17:20:23
    Temat: Re: Znak handlowy
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    > A jeśli wiem, że owa nazwa była już używana, zniknęła z rynku jakieś 10-15
    > lat temu to gdzie moge się dowiedzieć do kogo należą do niej prawa jeśli
    > wydawca (państwowy) został już zlikwidowany? Chodzi o tytuł prasowy.

    rozumiem ze chodzi o tytul czasopisma

    zrob tak
    zerknij do ustawy prawo prasowe (www.sejm.pl)

    tam jest wyszczegolniony sąd ktory zajmuje sie rejestracja czasopism i prasy
    (ogólnie)

    tam na pewno powiedza Ci jak wyglada systuacja jesli chodzi o stosowanie tej
    nazwy

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-11-03 17:49:08
    Temat: Odp: Znak handlowy
    Od: "Paweł" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl>

    Użytkownik automoto <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bo62j4$f28$...@i...gazeta.pl...

    > rozumiem ze chodzi o tytul czasopisma
    >
    > zrob tak
    > zerknij do ustawy prawo prasowe (www.sejm.pl)

    Dzięki
    Paweł

  • 4. Data: 2003-11-03 18:31:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Do niedawna można to było zrobić przez Internet, bo Urząd Patentowy
    udostępniał to bezpłatnie. Z tego co się orientuję, to teraz jest płatny
    dostęp. Ja bym się zwrócił do rzecznika patentowego, bo to właśnie jego
    zajęcie. Ewentualnie możesz poszukać po stronach Urzędu patentowego, bo z
    tego co pamiętam, to możesz i sam za darmo to sprawdzić, tylko jest to
    uciążliwe. Ktoś mi odpowiadał, ze sadzają Cię w bibliotece i dostajesz
    tysiące tomów do przejrzenia. W żaden sposób nieuporządkowane.