  • 1. Data: 2004-02-23 21:09:25
    Temat: Re: Ochroniarz i policja - to za to płaci?
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    "bubu" <j...@o...pl> napisał:

    >A gdzie się taki jak ty ciemniak ulągł???
    Kolejny czternastolatek z pryszczata geba ;-D
    I jaki odwazny, gdy rodzicow nie ma w domu.
    Tylko on nie wie, że nie jest bezimienny (pf68.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl)
    i jak ktos sie poskarzy do u...@t...pl, to bedzie przykra rozmowa z
    tatuskiem ;-)

    KaMil

  • 2. Data: 2004-02-23 21:25:09
    Temat: Odp: Ochroniarz i policja - to za to płaci?
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik KaMil <M...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...tpi.pl...
    > "bubu" <j...@o...pl> napisał:

    Możesz mnie pocałować , wiesz gdzie ?
    Pozwalam !!!

  • 3. Data: 2004-02-23 21:28:02
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik KaMil <M...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...tpi.pl...

    > KaMil

    Ty też chcesz grupę szkolić jak należy kraść w hipermarketach ?

  • 4. Data: 2004-02-24 05:08:32
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    KaMil napisał/a:
    >Tylko on nie wie, że nie jest bezimienny (pf68.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl)
    >i jak ktos sie poskarzy do u...@t...pl, to bedzie przykra rozmowa z
    >tatuskiem ;-)
    Raczej a...@t...pl
    I wtedy skończy się prezent z okazji ukończenia gimnazjum.:-)))