  • 1. Data: 2004-02-23 18:58:21
    Temat: Bardzo prosze o pomoc w napisaniu wniosku do Prokuratury
    Od: "Monia" <m...@i...net.pl>

    Bardzo prosze o wskazówki jak napisac pismo do prokuratury w sprawie
    znecania sie nad moja matka jej ojca.
    Byl zabierany 3 razy przez Policje na izbe, na dom jest zalozona "niebieska
    karta"

    Jednoczenie matka chce napisac pozew rozwodowy w domu sa 4 malutkie dzieci
    od 2 ms do 7 lat !!!

    Prosze o zasugerownanie formy wniosku jaki powinien byc zlozony by zalozyc
    mu sprawe karna, w domu nie jest zameldowany, chcemy wyrwac chwasta na
    zawsze

    Bardzo dziekuje

  • 2. Data: 2004-02-23 19:48:40
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Monia" <m...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > Prosze o zasugerownanie formy wniosku jaki powinien byc zlozony by zalozyc
    > mu sprawe karna, w domu nie jest zameldowany, chcemy wyrwac chwasta na
    > zawsze

    Najprościej pójsć na policję lub do prokuratury i złożyć zawiadomoenie o
    przestepstwie. Ustnie, oni juz sporządza prawidłowy protokół i podejmą
    dlasze działania. Należy wtedy opisać co się dzieje, kto może to
    poświadczyć, wskazać dowody, jak są niebieskie karty to nie powinno być
    problemu.

    Po więcej informacji proponuję się udać w tym tygodniu do prokuratury, bo
    akurat jest akcja "tydzień ofiar przestępstw" i prokuratorzy udzielają
    pomocy pokrzywdzonym, co więcej, moga od razu, na miejscu przyjąć
    zawiadomienie, bo mają obowiązek wszcząć postępowanie jak tylkop dowiedzą
    się o tym, że mogło zostać popełnione przestępstwo.

    ___________________
    RF

  • 3. Data: 2004-02-23 20:37:00
    Od: "Monia" <m...@i...net.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c1dlf3$5tf$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > zawiadomienie, bo mają obowiązek wszcząć postępowanie jak tylkop dowiedzą
    > się o tym, że mogło zostać popełnione przestępstwo.

    Bardzo dziekuje za pomoc !

  • 4. Data: 2004-02-27 01:37:04
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Mon, 23 Feb 2004 20:48:40 +0100, Falkenstein wrote:

    > Najprościej pójsć na policję lub do prokuratury i złożyć zawiadomoenie o
    > przestepstwie. Ustnie, oni juz sporządza prawidłowy protokół i podejmą
    > dlasze działania.
    Lepiej na Policję. Na moim seminarium doktoranckim przedstawili nam kiedyś
    badania dot. reakcji w poszczególnych instytucjach na przemoc w rodzinie. Na
    największą pomoc można liczyć na Policji. W Prokuraturze świadomość tego
    typu problematyki jest znacznie niższa, co niestety przekłada się też na
    to, że... nie za bardzo można spodziewać się po nich pomocy. Dlatego
    lepiej, żeby do Prokuratury dotarły już dokumenty z Policji.
    Pozdrawiam,
    MArta