    From: "Paweł Furman" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Ma??e?stwo, a zgoda od biskupa..
    Date: Mon, 15 Sep 2003 14:19:28 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@213.199.198.173

    Użytkownik Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a...@d...ists.pwr.wroc.pl...

    > b) moje dzieci możliwe, że będą należeć

    A jakie ma znaczenie wiara lub jej brak u rodziców. Dziecko pochodzace z
    konkubinatu czy tylko slubu cywilnego może być tak samo ochrzczone jak
    dziecko z katolickiej rodziny.
    Owszem jeśli w przyszłości będziech chciał skorzystać z usług oferowanych
    przez KK to oczywistym jest że może się okazać iż nie spełniasz warunków.
    Wyłącznie od ciebie zależy czy potraktujesz ceremonię wyłącznie jako
    przedstawienie, czy jako coś głębszgo.Jeśli jest to dla ciebie tylko
    zabezpieczenie na wszelki wypadek to równie dobrze mozna wziąść ślub we
    wszystkich dostępnych obrządkach.
    Stajac przed ołterzem nie stajesz tam dla księdza tylko dla własnej żony.
    Natomiast nie wiedzę powodu dla którego nalezało by zmuszać jakąkolwiek
    instytucję do ewidencjonowania osób nie będących jej członkami.

    > dlaczego mam im w spadku dawać kościelny związek nieślubny skoro na
    > cywilny już się zgodziłem.

    Widzę że poprostu traktujesz to jak polisę na zycie.
    Skoro tak to potraktuj to jak kazdą inną polisę, wkońcu nie wymagasz chyba
    żeby pzu miało ewidencję klientów warty :)

    Paweł