  • 11. Data: 2004-01-30 00:48:20
    Temat: Re: Co jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci??
    Od: "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Anka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:56d1.00002041.40190ba4@newsgate.onet.pl...

    > Sprawa:
    > Małżeństwo, facet nie daje żadnych środków na utrzymanie domu i
    > dziecka. Wszystko płaci żona.

    to ile ona zarabia że ją na to stać ?

    > Pozwała go o alimenty, które zostały przyznane w śmiesznie niskiej
    > kwocie 300 pln.

    i zgodziła się na taką potwarz ???

    > Wyrok (decyzja?) sądu o alimentach prawomocna. Przy wydawaniu wyroku
    > sędzia poinformował owego męża o wysokości alimentów, oraz o
    > zakazie czerpania korzyści majątkowych z tych pieniędzy, nie może
    > np. spożywać kupionych dziecku za te pieniądze pokarmów.

    tak jest napisane w wyroku ?
    że nie może czerpać korzyści materialnych tj. m.in. spozywać kupionych
    dziecku za te pieniądze pokarmów ??
    a może przebywać w kawałku mieszkania za ktore płaci ( może czasem)
    czynsz a ktore jakoś tam przynależy jego dziecku ?

    > Mściwy mężulek po 2 miesiącach płacenia alimentów zaczął
    > ostentacyjnie używać wody i gazu, cytuje : "Odkręca kurek z ciepłą
    > wodą i idzie oglądać film". Mało tego, zaczął w trypie atomowym
    > opróźniać lodówkę z jedzenia, które z wielkim trudem (mimo
    > alimentów, wciąż ma trudną sytuację materialną)udało się kupić
    > małżonce.

    niech zacznie kupować tańsze żarcie to na 99 % facet przestanie
    spożywać korzyści materialne

  • 12. Data: 2004-01-30 01:03:53
    Od: "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Anka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie1
    > Czy nie łamie w ten sposób postanowień sądu? Konsumuje jedzenie
    > kupione za alimenty, mało tego częśc laimentów będzie musiała
    > trafić na pokrycie kosztów zużytej wody. Dziecko ma prawo do wody,
    > a nie płącenie spowoduje jej odcięcie.

    no pewnie że łamie
    wystąpiłbym z wnioskiem o wyrok zakazujący jedzenia i korzytania z
    wody w mieszkaniu
    a niechby się spróbował umyć !!!!
    od razu policja

    > Pytanie 2.
    >
    > co kobieta może w takiej sytuacji zrobić? Czy może gdzieś to
    > zgłosić? O ile wiem to alimenty dostaje od 3 miesięcy i
    > podwyższenie ich w sądzie chyba nie wchodzi narazie w rachubę.

    jak już widzi tą odkręconą wodę to może niech ją zakręci ?

    ma jakieś dowody wpłaty tych alimentów ?
    tak czy inaczej , niech idzie z tym do komornika , zanim facet odkręci
    sprawe będzie miał masę nieprzyjemności
    albo niech poszuka fałszywych banknotow i pojdzie na policje z
    informacja że takie oto właśnie dostaje alimenty
    albo jedno i drugie bo płacenie fałszywymi to niepłacenie

    na usta ciśnie mi się cytat z misia ....
    ale go nie pamiętam
    coś o parówkożercach

    ide spacć

  • 13. Data: 2004-01-30 01:20:34
    Od: "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał w
    wiadomości news:bvcab4$dcs$1@news.onet.pl...

    > na usta ciśnie mi się cytat z misia ....
    > ale go nie pamiętam
    > coś o parówkożercach

    parówkowym skrytożercom mówimy NIE !

  • 14. Data: 2004-01-30 21:07:19
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Widać Annę zatkało. Może da to jakiś efekt.

  • 15. Data: 2004-01-31 15:45:20
    Od: "dorra" <d...@a...pl>

    Użytkownik Jarek [sQrczak] Skorski <j...@w...-STOPSPAM-pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bvc9gd$c2o$...@n...onet.pl...
    > niech zacznie kupować tańsze żarcie to na 99 % facet przestanie
    > spożywać korzyści materialne

    czytam i nadziwić się nie mogę złośliwością. Skąd wiadomo jakie żarcie ona
    kupuje?

    Do Anny: niech koleżanka założy do swoijego pokoju zamek i lodówkę tam
    zamknie rzaden problem.
    A opłaty niech nadal robi może uda jej się wystąpić o eksmisję jak połączy
    groźby męża wraz z niełożeniem na lokal.

    pozdrawiam

    Dorota

  • 16. Data: 2004-01-31 15:49:24
    Od: "dorra" <d...@a...pl>

    Użytkownik R De <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bvb9s9$nf5$...@n...onet.pl...

    > piszesz - nawet więcej, to chyba nie po to, że by nosić żonę na rękach,

    > w przypadku rozwodu - pozbawianym możliwości opieki nad dzieckiem i
    skazany
    > na widywanie się z nim co jakiś czas, ma gdzieś łożenie na potrzeby żony.

    /ciach te bzdury/

    przeczytałeś pierwszy post czy od razu się wkurzyłeś bo Tobie się w związku
    nie udało ?

    Nie doczytałeś że on nie płaci absolutnie za mieszkanie, są po rozwodzie ale
    mieszkają razem, więc dziecko widzi nie ma ograniczonego widzenia mimo to
    jest chamem.

    D.

  • 17. Data: 2004-02-02 02:19:46
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik Anka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...

    Witam

    przeczytalam niektore posty duzo tego:) wiec pozwole sobie udzielic odp. byc
    moze juz udzielono takiej gdyby jednak nie :) udzielam ...alimenty zasadzone
    od malzonka prawidlowo... w przypadku innych problemow typu placenie czynszu
    czy nakladow na utrzymanie mieszkania mozna pokusic sie na zlozenie wniosku
    do sadu zgodnie o wyplacanie czesci wynagrodzenia do rak drugiego malzonka
    celem pokrycia wydatkow zwiazanych z zamieszkiwaniem ...

    pozdrawiam
    Sandra

  • 18. Data: 2004-02-02 16:40:38
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

> [...]
    > do sadu zgodnie o wyplacanie czesci wynagrodzenia do rak drugiego malzonka
    > celem pokrycia wydatkow zwiazanych z zamieszkiwaniem ...

    Dziekuję Sandro.

    Mam pytanie wynikające z Twojej odpowiedzi.

    Czy taki wniosek można złożyć do pozwu o rozwód, nazywa się to może
    zabezpieczenie alimentów, zasad korzystania z mieszkania, czy jakoś tak?

    Pytam iż, kobieta jest zdesperowana i zaczyna powaznie walczyć o swoje, składa
    pozew rozwodowy na dniach...

    Na razie zainstalowała sobie lodówkę w pokoju, za mieszkanie już dawno płaci
    na siebie. Nie wiem tylko czy da sobie radę, gdy męzulek będzie chciał
    wykorzystując siłę dorwać się do tej lodówki. Nic też nie moze poradzić na
    wylewanie kubików ciepłej wody i centralne na full, przy otwartym oknie.

    Pozdrawiam
    Anna