eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci?? › Re: Co jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci??
    From: "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci??
    Date: Fri, 30 Jan 2004 02:03:53 +0100
    Sender: p...@o...pl@pomoc.olsztyn.pl

    Użytkownik "Anka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:56d1.00002041.40190ba4@newsgate.onet.pl...

    > Pytanie1
    > Czy nie łamie w ten sposób postanowień sądu? Konsumuje jedzenie
    > kupione za alimenty, mało tego częśc laimentów będzie musiała
    > trafić na pokrycie kosztów zużytej wody. Dziecko ma prawo do wody,
    > a nie płącenie spowoduje jej odcięcie.

    no pewnie że łamie
    wystąpiłbym z wnioskiem o wyrok zakazujący jedzenia i korzytania z
    wody w mieszkaniu
    a niechby się spróbował umyć !!!!
    od razu policja

    > Pytanie 2.
    >
    > co kobieta może w takiej sytuacji zrobić? Czy może gdzieś to
    > zgłosić? O ile wiem to alimenty dostaje od 3 miesięcy i
    > podwyższenie ich w sądzie chyba nie wchodzi narazie w rachubę.

    jak już widzi tą odkręconą wodę to może niech ją zakręci ?

    ma jakieś dowody wpłaty tych alimentów ?
    tak czy inaczej , niech idzie z tym do komornika , zanim facet odkręci
    sprawe będzie miał masę nieprzyjemności
    albo niech poszuka fałszywych banknotow i pojdzie na policje z
    informacja że takie oto właśnie dostaje alimenty
    albo jedno i drugie bo płacenie fałszywymi to niepłacenie

    na usta ciśnie mi się cytat z misia ....
    ale go nie pamiętam
    coś o parówkożercach

    ide spacć