eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci?? › Re: Co jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci??
    From: "Anna" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci??
    Date: 2 Feb 2004 17:40:38 +0100

    > przeczytalam niektore posty duzo tego:) wiec pozwole sobie udzielic odp. byc
    > moze juz udzielono takiej gdyby jednak nie :) udzielam ...alimenty zasadzone
    > od malzonka prawidlowo... w przypadku innych problemow typu placenie czynszu
    > czy nakladow na utrzymanie mieszkania mozna pokusic sie na zlozenie wniosku
    > do sadu zgodnie o wyplacanie czesci wynagrodzenia do rak drugiego malzonka
    > celem pokrycia wydatkow zwiazanych z zamieszkiwaniem ...
    >
    > pozdrawiam
    > Sandra

    Dziekuję Sandro.

    Mam pytanie wynikające z Twojej odpowiedzi.

    Czy taki wniosek można złożyć do pozwu o rozwód, nazywa się to może
    zabezpieczenie alimentów, zasad korzystania z mieszkania, czy jakoś tak?

    Pytam iż, kobieta jest zdesperowana i zaczyna powaznie walczyć o swoje, składa
    pozew rozwodowy na dniach...

    Na razie zainstalowała sobie lodówkę w pokoju, za mieszkanie już dawno płaci
    na siebie. Nie wiem tylko czy da sobie radę, gdy męzulek będzie chciał
    wykorzystując siłę dorwać się do tej lodówki. Nic też nie moze poradzić na
    wylewanie kubików ciepłej wody i centralne na full, przy otwartym oknie.

    Pozdrawiam
    Anna