  • 1. Data: 2004-01-29 11:33:07
    Temat: wyplata rekompensat
    Od: "max2003" <n...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanie zwiazane z wyplata rekompensat dla pracownikow sfery budzetowej.
    Czy dla rodziny osoby zmarlej naleza sie pieniadze z tego tytulu?
    pozdr
    max

  • 2. Data: 2004-01-29 11:50:05
    Temat: Re: wyplata rekompensat
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    max2003 wrote:

> [...]
    > Mam pytanie zwiazane z wyplata rekompensat dla pracownikow sfery
    > budzetowej. Czy dla rodziny osoby zmarlej naleza sie pieniadze z tego

    Z tego co paimetam nalezy siene rodziine, a spadkobiercom,
    co ine zawsze na to samo wychodzi

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-01-29 12:07:09
    Od: "max" <neo717.WYTNIJ-TO-\@op.pl>

    Uzytkownik bosz <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisa3:bvarm2$cnp$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > max2003 wrote:
    (...)
    > Z tego co paimetam nalezy siene rodziine, a spadkobiercom,
    > co ine zawsze na to samo wychodzi
    sprawa jest troche innego rodzaju. Otoz osoba ta zmarla w 1994 roku, interesuje mnie
    czy rekompensata w ogole sie nalezy?
    max

  • 4. Data: 2004-01-29 12:08:39
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    >sprawa jest troche innego rodzaju. Otoz osoba ta zmarla w 1994 roku,
    interesuje mnie
    >czy rekompensata w ogole sie nalezy?

    nie

    Pozdr

  • 5. Data: 2004-01-29 12:29:48
    Temat: Odp: wyplata rekompensat
    Od: "max" <neo717.WYTNIJ-TO-\@op.pl>

    Użytkownik jot.be <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bvat46$9tm$...@n...onet.pl...

    > interesuje mnie
    >
    > nie
    dlaczego?

  • 6. Data: 2004-01-29 12:32:45
    Od: "max" <neo717.WYTNIJ-TO-\@op.pl>

    Użytkownik jot.be <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bvat46$9tm$...@n...onet.pl...

    > interesuje mnie
    >
    > nie
    http://www.nszz.pwr.wroc.pl/rekomp.htm czy rekompensata nie jest traktowana jako
    spadek
    czy cos takiego?

  • 7. Data: 2004-01-29 12:34:17
    Od: "max" <neo717.WYTNIJ-TO-\@op.pl>

  • 8. Data: 2004-01-29 13:23:56
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    >dlaczego?

    ćwiczyłem to kiedyś (mój ojciec zmarł 1993r)
    przysługuje rekompensata tylko spadkobiercom "uprawnionego" czyli osoby,
    która zmarła po wejściu
    w zycie ustawy

    była kiedyś bezpłatna infolinia telefoniczna tego programu, moze jeszcze
    jest...

    Pozdr

  • 9. Data: 2004-01-29 14:46:24
    Od: "max" <neo717.WYTNIJ-TO-\@op.pl>

    Użytkownik jot.be <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bvb1ha$onj$...@n...onet.pl...

    > ćwiczyłem to kiedyś (mój ojciec zmarł 1993r)
    > przysługuje rekompensata tylko spadkobiercom "uprawnionego" czyli osoby,
    > która zmarła po wejściu
    > w zycie ustawy
    a czy uprawnionym nie bylo sie przed wejsciem w zycie ustawy,

  • 10. Data: 2004-01-29 15:09:22
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > która zmarła po wejściu
    > w zycie ustawy

    ???a czy uprawnionym nie bylo sie przed wejsciem w zycie ustawy,

    Ano ponoc nie.....

    http://www.kprm.gov.pl/2157_3952_8763.htm

    Wypłaty zaczynają się od 25 marca br. . Osobami uprawnionymi do otrzymania
    rekompensaty pieniężnej są:
    (....)
    4. spadkobiercy osób uprawnionych do otrzymania rekompensaty, które zmarły
    po 12 kwietnia 1997 r., czyli po wejściu w życie ustawy rekompensacyjnej.
    Zgodnie z prawem nie można dziedziczyć praw, których ktoś nie zdążył nabyć.
    Jeśli więc ktoś zmarł przed wejściem w życie ustawy, to nie zdążył nabyć
    praw do rekompensaty, a więc nie mógł przekazać tych praw swoim
    spadkobiercom. .
    (....)

    pozdr