  • 11. Data: 2004-01-28 14:32:23
    Temat: Re: Agresywny człowiek
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Wed, 28 Jan 2004 11:07:43 +0100, "SQLwysyn" <s...@w...pI> wrote:

    >A mnie dobijaja kolesie, którzy durne komentarze daja. Od tego sa domofony,
    >by selekcjonowac obcych wchodzacych do budynku.
    >Na miejscu tankarda zglosilbym sprawe na policje podajac jako swiadka
    >kolesia do którego ten bandzior wchodzil. Ten sasiad bedzie zobowiazany
    >podac dane identyfikujace nieproszonego goscia.

    a później dorwą go w ciemnym zaułku i będzie brzydko wyglądał, no ale
    jak ktoś lubi....

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 12. Data: 2004-01-28 14:43:26
    Od: "vladi the best" <x...@i...pl>

    > Nie zaczynałem żadnej awantury - możesz sprecyzować o co ci chodzi ?

    a kto sie gostka czepial jak chcial wejsc? jak ci sie nie podobal bylo
    trzeba nie jego zaczepiac a zglosic np. na policje

    > Po to jest zamontowany domofon, żeby z niego korzystać - nie widzę
    > powodów dla których ktokolwiek miałby tego nie robić.

    nie mam klucza i chwilowo zapomnialem kodu do domofonu, to mam sie komus
    tlumaczyc ze chce wejsc do wlasnego domu????

    vladi

  • 13. Data: 2004-01-28 14:56:39
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "vladi the best" <x...@i...pl> napisał:

    > a kto sie gostka czepial jak chcial wejsc? jak ci sie nie podobal bylo
    > trzeba nie jego zaczepiac a zglosic np. na policje

    czyli co? wpuszczac kazdego do budynku? nie wiem skad ten idiotyczny
    nawyk wycieczek pod drzwi, skoro na sygnaly domofonu nikt nie odpowiada, to
    albo nie ma ochoty nikogo wpuszczac, albo nikogo nie ma w domu. popieram jak
    najbardzieh haltowanie obcych przy drzwiach. tym bardziej gburowatych
    chamow.

    > nie mam klucza i chwilowo zapomnialem kodu do domofonu, to mam sie
    > komus tlumaczyc ze chce wejsc do wlasnego domu????

    dwa pytania:
    1. nie masz klucza - jak wejdziesz?
    2. to juz nie mozna grzecznie odpowiedziec sasiadowi?

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 14. Data: 2004-01-28 15:29:56
    Od: "M. Tankard" <m...@g...pl>

    Użytkownik scream napisał:

    > kto dał Ci prawo do selekcjonowania kto moze wchodzic do budynku, a kto
    > nie?

    My mieszkańcy budynku zamontowaliśmy domofon, zamontowaliśmy go po to,
    żeby do budynku wchodziły tylko osoby, których obecności życzą sobie
    lokatorzy. Jeżeli ktoś chce wejść - korzysta z domofonu - to chyba dość
    proste ?

    --
    Michał

  • 15. Data: 2004-01-28 15:33:42
    Od: "M. Tankard" <m...@g...pl>

    Użytkownik vladi the best napisał:

    > a kto sie gostka czepial jak chcial wejsc? jak ci sie nie podobal bylo
    > trzeba nie jego zaczepiac a zglosic np. na policje

    Zgodnie z tą argumentacją powinienem otwierać drzwi na klatkę każdemu
    kto tego zażąda i jak mi się nie podoba to dzwonić na policję. Najlepiej
    w ogóle zlikiwdować domofon - prawda ?

    > nie mam klucza i chwilowo zapomnialem kodu do domofonu, to mam sie komus
    > tlumaczyc ze chce wejsc do wlasnego domu????

    Jeżeli sąsiad Cię zna, to przecież Cię wpuści - a jak nie - to niestety,
    ale musisz się tłumaczyć - nikt nie ma obowiązku Cię wpuszczać

    --
    Michał

  • 16. Data: 2004-01-28 15:47:36
    Temat: Odp: Agresywny człowiek
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > nie mam klucza i chwilowo zapomnialem kodu do domofonu, to mam sie komus
    > tlumaczyc ze chce wejsc do wlasnego domu????
    >
    > vladi

    Czy bardzo cię podnieca robienie z siebie durnia ???????

  • 17. Data: 2004-01-28 15:51:27
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik M. Tankard napisał:
> [...]
    > żeby do budynku wchodziły tylko osoby, których obecności życzą sobie
    > lokatorzy. Jeżeli ktoś chce wejść - korzysta z domofonu - to chyba dość

    masz problemy z czytaniem? nie odpowiedziales na moje pytanie..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2004-01-28 15:55:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "M. Tankard" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > żeby do budynku wchodziły tylko osoby, których obecności życzą sobie
    > lokatorzy. Jeżeli ktoś chce wejść - korzysta z domofonu - to chyba dość

    Niepotrzebnie wdajesz sie w dyskusje z durnowatym trollem

    --
    SQLwysyn

  • 19. Data: 2004-01-28 15:56:01
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "vladi the best" <x...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie mam klucza i chwilowo zapomnialem kodu do domofonu, to mam sie komus
    > tlumaczyc ze chce wejsc do wlasnego domu????

    tak

    --
    SQLwysyn

  • 20. Data: 2004-01-28 15:58:08
    Od: "M. Tankard" <m...@g...pl>

    Użytkownik scream napisał:

    > masz problemy z czytaniem? nie odpowiedziales na moje pytanie..

    Nie mam problemów z czytaniem. Odpowiedziałem na twoje pytanie - my
    kieszkańcy tego domu założyliśmy domofon celem selekcjonowania kto
    wchodzi do budynku a kto nie - nie rozumiesz ?

    --
    Michał