  • 1. Data: 2004-01-28 01:14:52
    Temat: Troche z nieruchomościami
    Od: Konlin <k...@p...pl>

    Witam,

    Zamierzam nabyć od znajomego mieszkanie wraz z miejscem parkingowym.
    Mieszkanie ma już założoną KW, miejsce było kupowane później i jeszcze nie
    ma własnej KW ani aktu notrialnego ale jest zapłacone developerowi w
    całości przez tego znajomego.
    Czy da się zrobić tak, by akt notarialny był podpisywany od razu przeze
    mnie? Tj. by znajomy nie musiał podpisywać aktu na siebie a następnie mi
    sprzedawać i zaliczać kolejnej wizyty u notariusza (koszty!)?
    I druga sprawa - umowę u notariusza będziemy podpisywać ok. sierpnia, do
    tego czasu mam wpłacić mu jakąś część kasy, jak się najlepiej zabezpieczyć
    w takim wypadku do chwili przeniesienia własności na mnie?

    pzdr
    konlin

  • 2. Data: 2004-01-30 12:31:57
    Temat: Re: Troche z nieruchomościami
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2004, Konlin wrote:

> [...]
    >+ całości przez tego znajomego.
    >+ Czy da się zrobić tak, by akt notarialny był podpisywany od razu przeze

    Znaczy: chcesz kupić "prawo do nabycia mieszkania", czyli przejać
    umowę (cesja ?) od znajomego ? No to chyba z developerem pogadać by
    trzeba...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-01-30 13:57:20
    Od: "ACSweb.net" <piotr@[SPAM]acsweb.net>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Znaczy: chcesz kupić "prawo do nabycia mieszkania", czyli przejać
    > umowę (cesja ?) od znajomego ? No to chyba z developerem pogadać by
    > trzeba...
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    tak kupiłem nieruchomość ale developer był na tyle cwany, że sam jeszcze
    na tym zarobił bo nie było aktu, niestety właściciel mieszkania wyszedł
    na 0 pomimo moich szczerych checi

  • 4. Data: 2004-01-30 14:06:04
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    ACSweb.net wrote:

    > tak kupiłem nieruchomość ale developer był na tyle cwany, że sam jeszcze
    > na tym zarobił bo nie było aktu, niestety właściciel mieszkania wyszedł
    > na 0 pomimo moich szczerych checi

    Ale krecisz....

    jakne bylo aktu notarialnego to NIE KUPILES...

    Boguslaw