  • 11. Data: 2018-09-05 14:50:26
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-05 o 12:53, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli nie odróżniasz uciążliwości motocykla od wozka dziecięcego,
    > to lepiej się nie wypowiadaj.
    > Mnie chodziło właśnie o tę uciążliwość dla mieszkanców, gdy motocykle
    > ruszają pod oknami, a często także są testowane.
    > Już o nocnych wyścigach po ulicach miast nie wspomnę. Mam tylko nadzieję,
    > że to się wkrótce skończy, w sposób naturalny.

    Tak wyglądają stojaki na motocykle:
    https://www.google.pl/search?q=stojak+na+motocykle&s
    ource=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi59J3EzKPdAhVRa1
    AKHRCTAX8Q_AUICigB
    Możesz sobie nimi jeździć wszędzie.
    Teraz tłumaczysz, że kiedy pytasz o stojaki to nie chodzi o stojaki,
    tylko o odpalanie silników pod oknami. A na zakończenie piszesz o
    nocnych wyścigach po mieście.

    Masz czas, pomyśl, może poproś kogoś o pomoc, i spróbuj zredagować swoja
    wypowiedź w języku zrozumiałym. Łatwiej wtedy możesz uzyskać
    satysfakcjonującą odpowiedź.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 12. Data: 2018-09-05 14:55:01
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

> [...]
    odpalanie silników
    > pod oknami. A na zakończenie piszesz o nocnych wyścigach po mieście.

    Stojaki są przykręcone grubymi, wieloma śrubami do podłoża. Inaczej złodziej zabrałby
    motocykl razem ze stojakiem ;).Tysiace takich są w miastach, chociażby do rowerow.

    Tomasz

  • 13. Data: 2018-09-05 14:58:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-05 o 14:55, Tomasz pisze:

> [...]
    > złodziej zabrałby
    > motocykl razem ze stojakiem ;).Tysiace takich są w miastach, chociażby

    Trochę przypominasz mi Animkę - pieprzysz bzdury, a jak ktoś ci wytyka
    twoją głupotę, to nawet tego nie rozumiesz, tylko z uśmiechem
    kontynuujesz wątek w jakimś pobocznym temacie pozornie tylko związanym z
    poprzednim.

    Co to ma do rzeczy jak są montowane stojaki?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2018-09-05 15:01:25
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Ludzie, czy Wam juz wszystkim mózgi wypaliło?
    EOT

    Tomasz

  • 15. Data: 2018-09-05 15:19:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 września 2018 15:01:20 UTC+2 użytkownik Tomasz napisał:
    > Ludzie, czy Wam juz wszystkim mózgi wypaliło?

    A czy odpowiedź że nie ma przepisów oraz historii postępowań dotyczących minimalnej
    odległości stawianych stojaków na motocykle od okien budynku mieszkalnego Ciebie
    zadowoli?

  • 16. Data: 2018-09-05 15:23:43
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    ps.com...
> [...]

    odległości
    stawianych stojaków na motocykle od okien budynku mieszkalnego Ciebie zadowoli?

    Bez względu na to, czy tak jest, czy nie, ta odpowiedź jest na temat
    i logiczna. Dzięki. Chciałbym jednak mieć pewność, że tak jest.

    Tomasz

  • 17. Data: 2018-09-05 15:52:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-05, Tomasz <t...@t...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Bez względu na to, czy tak jest, czy nie, ta odpowiedź jest na temat
    > i logiczna. Dzięki. Chciałbym jednak mieć pewność, że tak jest.

    Jest rozporządzenie dot. warunków technicznych budynków i ich
    usytułowania, które reguluje precyzyjnie tę kwestię dla samochodów. O
    motorach ani słowa.

    Jakbyś chciał coś z tym zrobić, to musiałbyś wykazać istotną
    uciążliwość. Samo ustawienie stojaka takiej uciążliwości nie powoduje.
    Sam jeżdżę na codzień motorem i nie wiem, jak przy normalnym uzytkowaniu
    miałoby to być uciążliwe. A jak jeszcze ten stojak jest zamontowany
    zgodnie z podstawową logiką dla jednośladów, czyli przód motoru do
    frontu bloku to już w ogóle.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2018-09-05 16:28:01
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> napisał w wiadomości
    > On 2018-09-05, Tomasz <t...@t...pl> wrote:

    > Jest rozporządzenie dot. warunków technicznych budynków i ich
    > usytułowania, które reguluje precyzyjnie tę kwestię dla samochodów. O
    > motorach ani słowa.
    Szkoda, bo motory są bardziej uciążliwe niż samochody.
    Miejsca dla samochodow są wydzielone na jezdni, a od budynku
    dzieli je szerokość chodnika. Miejsca dla motorow są na chodniku,
    pod oknami.
    Ponadto wystarczy chwilę posłuchać ruchu ulicznego. Co najbardziej
    słychać? - nie samochody, a właśnie motory. Chyba niektóre są
    celowo tak przerabiane żeby wszyscy słyszeli, że gość MA motor.

> [...]
    > uzytkowaniu miałoby to być uciążliwe.
    > A jak jeszcze ten stojak jest zamontowany
    > zgodnie z podstawową logiką dla jednośladów, czyli przód motoru do
    Stojaki to są boczne ramy przykręcone do podłoża. W żaden sposób
    nie wymuszają parkowania przodem do budynku. Co więcej, część
    kierujących od raz przestawia motor tyłem do budynku, tak żeby potem łatwiej im było
    wyjechać. Co
    ich obchodzi, że mieszkający na parterze
    będą mieli cały ich smród w mieszkaniu. Oni mieszkają wyżej lub mają
    okna z drugiej strony budynku.

    Sam mam samochód i często jeżdże. Uważam, że parkowanie tyłem
    do budynku zarówno przez samochód jak i motor powinno być karane
    mandatem, bo na kulturę w naszym spoleczenstwie nie ma co liczyć.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 19. Data: 2018-09-05 18:35:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-05 o 13:05, Tomasz pisze:

    > Obawiam się, że Ty też nie rozumiesz. Jeśli spółdzielnia mieszkaniowa
    > postawiła stojaki to po to żeby motocykle tutaj parkowały. Przedtem
    > parkowały w różnych miejscach, dalej od budynku.

    Mogłeś o tym od razu napisać.

    --
    animka

  • 20. Data: 2018-09-05 18:43:26
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-05 o 14:58, Liwiusz pisze:

> [...]
    > twoją głupotę, to nawet tego nie rozumiesz, tylko z uśmiechem
    > kontynuujesz wątek w jakimś pobocznym temacie pozornie tylko związanym z

    Pewnie Ci się coś pomerdało z Twoją żoną, która miała Cię już dość i Cię
    pognała.

    --
    animka