  • 11. Data: 2005-01-16 01:38:29
    Temat: Re: Odcięcie ciepłej wody w mieszkani u przez administratora...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Od sądzenia są sądy ;)
    >
    > Ja np. mam (gdzieś zagubioną w papierach) fakturę na wodomierze (wraz z
    > ich instalacją).
    >
    > Tylko że u mnie wodomierze są zainstalowane w lokalu...

    Wiesz, ja też mam fakturę np. na miernik ciepła wraz z montażem za 1500 zł.
    Ale mam też umowę na dostawę ciepła na której jest napisane, że miernik
    ciepła jest własnością dostawcy ciepła i montowany na koszt odbiorcy.
    I sądzę, że tak jest w tym przypadku.

  • 12. Data: 2005-01-17 09:48:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kamil Jońca wrote:

    > Co Ty powiesz. Akurat w przypadku TPSA w jej własnym regulaminie było,
    > że datą płatności jest obciązenie rachunku, a nie wpływ na jej konto....

    TPSA to ma taki burdel... nie, przepraszam - w żadnym burdelu nie może
    być aż takiego bałaganu ;-> ... że w TPSA wszystko jest możliwe -
    włącznie z naliczaniem przez pół roku abonamentu za linię, która nie
    została jeszcze fizycznie podłączona oraz wielomiesięczne kłopoty z
    przetłumaczeniem TPSA, że zamówiony był inny abonament, niż jest naliczany.

  • 13. Data: 2005-01-17 12:49:35
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Jak mogę zareagować na tę sytuację, czy jest jakieś
    > wyjście,

    1. Nastaw pranie na pusto. Jak się woda w pralce nagrzeje, to wypompuj ją do
    wanny. Dopełnij wodą zimną i możesz się kąpać.
    2. Podgrzewaj wodę na gazie.
    3. W słoneczne dni wystawiaj na balkon czarną plastikową beczkę napełnioną
    zimną wodą. Wieczorem woda będzie na tyle ciepła, że można się w niej wykąpać
    (w wodzie, nie w beczce) :).

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 14. Data: 2005-01-17 14:56:41
    Od: "olgasw" <olgasw@_XXX_wp.pl>

    > ...złodziejską tepsą: odcięli mi połączenia wychodzące kilka dni PO
    > dokonaniu przelewu za fakturę
    > Re : A może tak lekturka Kodeksu Cywilnego (też złodziejskiego) , który to
    > barbarzyński sposób za spełnienie świadczenia uznaje wpływ środków na
    > rachunek wierzyciela (a nie zlecenie zapłaty przez dłużnika)

    Hmm. A co w takim razie powiesz o sieci Idei, co mi polaczenia odciela
    na 10 dni przed terminem platnosci (limit byl wyzszy niz kwota do zaplaty),
    mimo ze przelew zostal juz
    zlozony w banku?
    Albo o spoldzielni mieszkaniowej co wyslala mi wezwanie do zaplaty (z grozba
    cofniecia pozwolenia) bez sprawdzenia czy pieniazki sa na rachunku (przez
    miesiac zdazyly juz chyba dotrzec na ich rachunek)?
    pozdr
    ola