  • 1. Data: 2005-01-14 20:37:35
    Temat: Proszę o pomoc!
    Od: "Arek" <a...@i...pl>

    Dzień dobry !
    Otuż rok temu zlikwidowałem cukiernię
    chciałem wyprzedac maszyny które mi zostały.Przez cały rok dawałem
    ogłoszenia w internecie ,ale sprzedać starsze urządzenia jest bardzo
    trudno.I oto w listopadzie zadzwonił domnie pan zainteresowany
    maszynami.przesłałem mu zdjęcia ,to go utwierdziło w tym że chce je
    kupić.Dał jednak warunek ,że weźmie maszyny jak dam mu termin na miesiąc.Ja
    się zgodziłem bo myślałem że to ostatnia okazja na sprzedanie maszyn i
    zrobienie w końcu miejsca w mojej pracowni na inną działalność.
    Umówiliśmy się ,pan przyjechał zabrał maszyny i wiele dodatkowych rzeczy
    gratis.
    Spisaliśmy umowę z terminem na miesiąć ,dostałem 30% zaliczki.Termin minął
    28 grudnia,a pieniędzy nie ma.Gość mnie unika,mało tego napisał sms i to
    dopiero po moim,że nie wie czy bedzie używał jednej maszyny bo sanepid i
    bh-powiedz robią problemy.Jednak jak brał maszyny nie było w umowie
    żadnych adnotacji od jej odstępstwa.On milczy, a ja nie mam wciąż pieniedzy.
    Bardzo proszę o poradę
    co ja mam w tej sytuacji zrobić.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Z poważaniem
    Arek

  • 2. Data: 2005-01-14 22:32:57
    Temat: Re: Proszę o pomoc!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli nie będzie płacił, to zostaje Ci sąd.