  • 11. Data: 2013-10-13 07:48:09
    Temat: Re: Od kiedy pesel w sprawach w E-sądzie?
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    news:l3cclg$i1l$1@node1.news.atman.pl...

    > Jesteś niewiarygodny, skoro 12zł do allegro zapłacić nie chcesz.

    Przesadzasz :) 12 zł zapłaciłem allegro po zawieszeniu konta. Musieli mieć
    burdel, bo wprawdzie konto odwiesili i działa nadal, jednak 'dług' trafił do
    firmy altus-rms która od 2 lat wysyła mi 2-3 maile tygodniowo. Pewno tuż
    przed przedawnieniem złożą sprawę w sądzie, jak ustalą PESEL to dostaną
    nakaz, w sprzeciwie będzie pdf z banku na 12 zł i będzie wesolutko. Ciekawi
    mnie jak często tego typu firmy dostają po dupie nieistniejącymi
    wierzytelnościami ...

  • 12. Data: 2013-10-13 07:50:01
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    Znalezione w 10 sek. http://konsument.krd.pl/wniosek-o-pesel.html