  • 11. Data: 2016-08-18 05:00:25
    Temat: Re: Od kiedy biegną terminy w EPU?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik witek w...@g...pl ...

    > Liwiusz tez moglby t przestac rznąć nadetego buca i napisac ludzkim
    > jezykiem to co wlasnie ty napisales.

    O kurcze, czyzbym przyzwyczaił się do jego nadetego tonu... ;-)

  • 12. Data: 2016-08-18 07:40:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-18 o 05:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik witek w...@g...pl ...

    > O kurcze, czyzbym przyzwyczaił się do jego nadetego tonu... ;-)

    Nie będę nic pisał, bo ąę doskonale wie to, o co pyta, a tylko się
    czepia tak jakby nie rozumiał kontekstu - za to, że ja się czepiam jego
    cytowania. I witek się też musiał ujawnić, aby swoją szpilę wbić. Ale
    oczywiście to ja ten zły. Powinniście mi chłopaki płacić, za swoją
    psychoterapię!

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-08-18 09:22:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    On 17/08/16 21:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    [...]

    > Z ciekawości - czy ten elektroniczny sad nie wysyła powiadomiec np. mailem
    > czy tez smsem?

    Nie wiem. MIałem przez pewien czas zważony adres email. Gdy go
    poprawiłem to powiadomienie dostałem.
    W tej sprawie:
    - występuje jako pozwany
    - nie ustanowiłem doręczeń elektronicznych
    - jeszcze nie trafiła do orzecznika.
    Prawdę mówiąc nie wiem czy powinienem ten pozew JUŻ widzieć, czy nie
    jest to błąd w epu. :)
    W zakładce ,,Pisma procesowe" jest pole do zaznaczenia: ,,Ustanowienie
    komunikacji elektronicznej" ale nie wiem co się stanie jeśli to zaznaczę
    na tym etapie postępowania :)
    KJ

  • 14. Data: 2016-08-18 09:33:44
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > [...]
    >>

    > Nie wiem. MIałem przez pewien czas zważony adres email. Gdy go
    > poprawiłem to powiadomienie dostałem.

    Czyli uściślając: nie wiem przy jakich zdarzeniach są wysyłane
    powiadomienia. Bo jakieś są.
    KJ
    Those who don't understand Linux are doomed to reinvent it, poorly.
    -- unidentified source

  • 15. Data: 2016-08-18 12:28:00
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Uwaga, pytanie specjalne do Liwusza:
    Dostajesz pocztą ZPO z DORĘCZENIEM (drukowanymi, bo to taki osobny "dokument
    przewodni" z sądu, z pouczeniem) datowanym dd.mm.2016 nakazu zapłaty z dnia
    dd.mm.2008 r.
    Zdziwka, bo poza owym DORĘCZENIEM w kopercie... nakazu nie ma :-O
    Co Liwiusz robi dalej?
    Sąd 300 km od miejsca zamieszkania Liwiusza.
    WPS niewarte wynajęcia papugi w siedzibie sądu.

    PS. To z życia, a nawet z tego roku (i ten 2008 to też nie błąd).

    -----

  • 16. Data: 2016-08-18 12:39:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-18 o 12:28, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > WPS niewarte wynajęcia papugi w siedzibie sądu.
    >
    > PS. To z życia, a nawet z tego roku (i ten 2008 to też nie błąd).

    Piszę do sądu, że dostałem pustą kopertę, z ostrożności dołączam
    sprzeciw, w którym zaskarżam nakaz w całości.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2016-08-18 16:12:44
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/18/2016 12:40 AM, Liwiusz wrote:
    > Nie będę nic pisał,

    tak by bylo najlepiej.

  • 18. Data: 2016-08-18 17:33:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-18 o 16:12, witek pisze:

    > tak by bylo najlepiej.

    Tak, wygrałeś, bo wyciąłeś cztery słowa i dodałeś swoją błyskotliwą
    wypowiedź. Normalnie gimnazjum.

    --
    Liwiusz