  • 1. Data: 2016-08-10 12:23:53
    Temat: pracownik zatrudniony na 2 dni (weekend) - jaki wymair czasu pracy?
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Pracownik zatrudniony został w sobotę a w niedziele rozwiązał
    umowę za porozumieniem stron. Wszystkie źródła każą liczyć dni od
    poniedziałku do piątku aby otrzymać wymiar czasu pracy. A tu nie było
    takich dni. System pracy równoważny.

    Ktoś wie jak to należy wyliczyć ?

  • 2. Data: 2016-08-10 18:11:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-08-10 o 12:23, ww pisze:
> [...]
    > umowę za porozumieniem stron. Wszystkie źródła każą liczyć dni od
    > poniedziałku do piątku aby otrzymać wymiar czasu pracy. A tu nie było

    Ale po co liczyć wymiar czasu pracy?
    Wymiar jest taki jak w podpisanej umowie.
    Tylko wynagrodzenie będzie proporcjonalne.

  • 3. Data: 2016-08-10 20:17:30
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/10/2016 5:23 AM, ww wrote:
> [...]
    > umowę za porozumieniem stron. Wszystkie źródła każą liczyć dni od
    > poniedziałku do piątku aby otrzymać wymiar czasu pracy. A tu nie było

    jak dla mnie zatrudniony byl na pelny etat a fakt czy przepracowal dwa
    dni czy dwa tygodnie czy dwa lata nie ma znaczenia.
    po za tym przeczytaj co jest napiane w umowie o prace.

  • 4. Data: 2016-08-10 20:58:56
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-08-10 o 18:11, cef pisze:

    > Ale po co liczyć wymiar czasu pracy?
    > Wymiar jest taki jak w podpisanej umowie.

    Ty w umowie masz wymiar czasu pracy ? Ale on jest
    inny w każdym miesiącu. Chyba,że chodzi o wymiar
    etatu.

    > Tylko wynagrodzenie będzie proporcjonalne.

    No chyba, że ktoś w tym krótkim okresie przepracuje
    za dużo i wpadnie w nadgodziny.

  • 5. Data: 2016-08-10 21:00:51
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-08-10 o 20:17, witek pisze:

    > jak dla mnie zatrudniony byl na pelny etat a fakt czy przepracowal dwa
    > dni czy dwa tygodnie czy dwa lata nie ma znaczenia.
    > po za tym przeczytaj co jest napiane w umowie o prace.

    To u nas są chyba jakieś wyjątkowo dziwne umowy bo na takie pytania
    wprost nie odpowiadają.

  • 6. Data: 2016-08-10 22:34:19
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/10/2016 2:00 PM, ww wrote:

    > To u nas są chyba jakieś wyjątkowo dziwne umowy bo na takie pytania
    > wprost nie odpowiadają.

    Nie masz wymiaru czasu pracy w umowie o prace?
    Dziwne. Bo jest wymagany.

  • 7. Data: 2016-08-11 14:51:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-08-10 o 20:58, ww pisze:

    > Ty w umowie masz wymiar czasu pracy ? Ale on jest
    > inny w każdym miesiącu. Chyba,że chodzi o wymiar
    > etatu.

    Jak zwał tak zwał. Wiesz o co chodzi i wymiar
    czasu czy tam etatu wpisuję do umowy,
    bo ma być tamże podany.

    > No chyba, że ktoś w tym krótkim okresie przepracuje
    > za dużo i wpadnie w nadgodziny.

    Ale to też będzie tylko kwestia wyliczonego wynagrodzenia
    a nie ustalania wymiaru etatu.